"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

02 януари 2024

Спешно е!!!


Търся 1000 лева назаем, връщам по сто на месец за десет месеца. Може и чрез взаимен договор да се гарантира връщането.

Спешно е... След дългогодишни "забавления" с бързи кредити, се набутах при едни квартални лихвари, подведен от това, че са легална фирма, които режат пръсти, провесват за назидание от мостове и т.н.

На новата ми месторабота от два месеца си правят майтап с мене относно заплатата.

От няколко дена правя сърдечни пристъпи и почти постоянно сякаш някакво животно ми лежи на гърдите, да в тези 1000 са и здравните ми осигуровки, защото на предходната на тази месторабота работих почти година без трудов договор.

На никого няма да звъня или да пиша лично, който иска, да се обади или да ми пише.

тел.: 0886707693

поща: portos_@abv.bg

 P. S. Спрял съм пиенето, който иска, да вярва!

Какъвто и да съм или не съм, почти 15 години съм работил за символична заплата за БПЦ с опасни и трудно контролируеми наркозависими, както и в публичното пространство с риск за здравето и за живота си понякога, съм защитавал общи каузи никога в свой личен интерес, а "pro publico bono" или в защита на отделни хора, но никога срещу пари.

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар