"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

11 януари 2024

Майорската Дъщеря


 
на Майор Георгий Аркадиевич Бабуджян
 
Спряха тока. И водата. Не, не от "Енерго-Про" и от ВиК. И посегнаха с дребнавите си пресметливи юмрученца, с които са способни да пребият майките си, сестрите си, дъщерите си и де ще дойде за комат хляб...
 
Не, не тогава сърцето ми "запрескача" - гърди широки, Тракия Огромна! Запрескача, когато Тя...
 
- Защо му викаш Аладин? - попита ме.
- Защото на едно чаршафче "върти" Колелото на късмета в Морската Градина" и.... продава книги за Петър Дънов.
- Той е личен ученик на Петро Данов!
- Петър Дънов, същият шмекер като него Христо Николов, е умрял поне 40 години преди тоя да се роди...
- Хм...
 

* * *

 
- Ще постоиш при него на "Славянска" 30, докато реша нещата....

- Добре!!! - заплясква с ръце Тя - Нормална баня, кухня!!!
 
И сърцето ми започва да прескача с всеки "пляс" (през "пляс"). Боли до ужас... Преотстъпвам Я... И как да не?! Дом имам ли? Не! Но тя ще има, а за мене - землянка в гробищата....

Обаче... На другия ден оня:

- Момко, домаА ли си?
- Не точно...
- Ела си Я прибери, как я мислите вие така?!

Прибрах я...

Залостила се била в стаята и Му рекла през вратата: "Направи ми ключове дубликати, за да посрещам мъжа си!"

 
 
* * *
 
 
А Революцията се отменя. Защото Последният Революционер се самоуби преди години още. Ст. от С.
 
По време на протестите за цената на електричеството във Варна Ст (да му успокои душата Бог по молитвите на всички светии и на Пресвета Богородица) излязъл насред Площада и се провикнал по родопски:
 
- Слушате ли ме-е-е??!!
- Да-а-а! - викнали всички, вярвайки, че ще чуят нещо умно.

А Той:

- Да ви еба майките на всичките!

И станал бой. Били го по-точно. С юмруци.

- Едвам го измъкнах жив! - разправял сетне съпътствалият го Бургазлия К. Бог да го прости и него.


* * *
 
 
- Ти пък!! Одно сердцо заболело!
 
Права Си, ако беше черният дроб,  досега да съм умрял.

Но все пак: "По-добре известен пияница, отколкото анонимен алкохолик".
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар