"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

28 януари 2024

Макарие Ελέησον (Хуй для тебя от Фракии, мегали-гръчка Свиньо!!!)

 
"Смок е засмукал живот народен - / смучат го наши и чужди гости" (Калоферецът)
Вървя си онзи ден из Центъра на Варна по булевард "Св. Цар Борис I-ви" и... виждам двама педерасти. За мене непознати никак, но очевидно педерасти. Единият на около 50, другият на около 30 години. Облечени в лилави якенца, впити дънчици и обувки в електриково зелен цвят. Вървят, държат се за ръце, а старият бута пред себе си детска количка с малко кученце вътре от декоративна порода. И изведнъж се сетих за митр. Наум Русенски, неговата жена-мъж Борис Цацов Маркизата и тяхната булонка Джони-Боби. 
 
После ще ви кажа защо.

Тия във Варна не посмях да ги снимам, за да ви ги покажа, защото мене вече ме е страх да се заяждам с педерасти. Страх ме е след един случай малко подир тази Нова Година в двора на ЛГБТ клуба, намиращ се в началото на Аспарухов мост - бившият "Дъ Бонкърс", а по едно време и "Чака-рака 2". Видях, минавайки оттам, дворът пълен с "цветни и весели хора" и понеже бях пиян, реших да се "присъединя". Влизам, виждам едно дребничко голобрадо момче, безкрайно женствено и започвам:

- Извинете, това клуб на ЛГБТ ли е?
- Господине, - тросва ми се - нима не виждате, че над главата ви в двора се вее знаме на ЛГБТ?! Защо се подигравате с нас?!
- О! - възкликвам аз - Много се радвам да се запозная с такъв симпатичен и дребен педераст като вас! - подавам му ръка.
 
И... Излизат насреща ми двамина чичаци. Дърти, мускулести, с вид на майстори зидаро-кофражисти. Изтрезнявам мигом:
 
- О, аз си тръгвам!
- Да, да, ние ще ти помогнем! - "предлагат".
- Не, не, аз ще се справя сам! Желая на всички ви приятно прекарване!  - отвръщам и се изнасям бегом.
 
Нищо общо нямат тия нови педерасти със старите! Старите и баба им можеше да ги пребие. А с тия просто се моли да не се срещаш, особено, ако си пиян...
 
Така че, аз с педерасти вече не се заяждам. Обаче... Мъчно ми е за горките кученца, затова какво са принудени да виждат с очичките си да вършат помежду си някои от тях педерастите.
 
А за викарийния епископ на митрополит Наум Главницки еп. Макарий нищо особено не знам. Знам само за митрополита му, че е любимецът на Вселенския Патриарх Вартоломей архиерей в БПЦ-БП. Още и знам, че е от хората, които най-много настояват в Символ Верую на български език изразът "Една Съборна Църква" да се подмени с "Една Вселенска Църква". О, зная и още, че из Богоспасяемата Сливенска епархия на славяно-българските източно-православни християни се разхождат разни "емисари" - "наши и чужди гости", които агитират из Южното Черноморие отделни храмове с енориите им да преминат в диоцеза на Вселенската Патриаршия в Истанбул. Това ще получи Вартоломей в замяна на подкрепата си за човека на Наум Макарий за нов Сливенски митрополит.

И срещу това няма да помогнат чувалите с пари, дето Велички еп. Сионий раздава на калпак със същата, но за себе си, цел на сметката на два манастира, срещу това стоят юдо-масонските милиарди на Вартоломейчо. 
 
Вартоломей иска Цяла Тракия... Подобно "велико"-ромския си събрат от Румъния Цяла Добруджа.

Вот тебя Фракия! Хуй для тебя от Фракии, гръчка Свиньо!!!
 
Почистете целия списък с "достоизбираеми" епископи за Сливенска епархия. И направете "списък" само с един - Проватския Владика Игнатий Карагьозов. За него ще гласуваме почти всички, а който гласува "против", ще си завре сетне вота отзад!
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар