"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 Философските статии на Дiана Харчук ТУК

17 ноември 2017

Свети Брус Дикенсън в Огледалния свят

 
"...че никой няма "две Родини"/ и нийде няма "две Отечества" (автоцитат из "Отечествена песен")
 
Част от старата номенклатура, децата и внуците й на ешалони (нисши и висши) и на кохорти атакува БПЦ на всяко ниво и отвсякъде, за да сложи изцяло ръка на ресурсите й. Това са същите червени копелета, заради чието безхаберие, некадърност и престъпни склонности преди около 30 години фалира цяла държава, които по-скоро я "фалираха", за да я разграбят и приватизират, когато Москва охлаби хватката около вратовете им, с която ги принуждаваше криво-ляво да работят и по-малко да крадат, а Вашингтон, в чиято сфера на политическо влияние попаднахме, им даде зелена светлина да мародерстват по трупа на "убитата" Държава.
 
Междувременно нещата "за живота, света, Вселената и всичко останало", какво се случва, защо се случва и какво трябва да се случи обясняваха такива като Иван Костов, когото впоследствие хванаха на швейцарската граница митничарите, дето не им пукаше, че това е любимият на САЩ български циганин, с куфарче пари, с много пари. Филип Димитров написа "Ибо живяхме, Господи", е десничарят Волен Сидеров не престана да обяснява всичко на всички, според това на коя страна ще се събуди и къде ще го засърби оная работа - от глобалист и нихилист стана българоман, но русофоб, след това стана патриот и русофил и през всичкото това време винаги говореше и обясняваше нещата свръхубедено и като от последна инстанция... винаги, без колебания. Това силно бие на психопатия, не мислите ли, на цинична психопатия при това?

* * *

Съвсем подобно на това сега пък в Църквата, след погромите, убийствата, шантажите и скандалите от последните пет-шест години, инициирани и инспирирани вече вътре в нея, след разстройването, идеологизацията (и площадната политизация) на вътрешния й живот, обикалят ментори, наставници и проповедници (в реси и по сюртуци, до един кьорави, както е забелязал още Ботйов), дето обясняват "какво да се прави".

- Ази - кай - съм вашето духовно джи-пи, семейният ви лекар за душата. А вий до един сте луди или бесни, но ще ви излекувам всичките, щото имам огромна харизма, за която ми е казвала още благочестивата ми баба и пророчица-съновидка...

Съшият е впрочем, дето пред мои близки обяснявал на маса: "Когато си пиех "ксанакс"-а, чувствах се много добре".

"Тъкмо бях на път да разбия цялата система чрез гениални правни хватки, а бях още само втори курс в юридическия факултет, когато ме вкараха в... психиатрията!", оплакваше ми се преди години пък моят добър приятел Б. - богослов и почти завършил юрист. 

Ха, кажи им сега - за Ванга ли си или против Ванга, за да видят "дали си православен наистина", кажи за Събора на о. Крит какво мислиш, за папата, за масоните, за сектите, за педерастите, за извънземните и за уфолозите... И после същото пак, ама отзад напред, но винаги пропускай, че най-маститите педерасти и най-верните масони са в клира. "Седят на масата ми, пият вино и говорят празни приказки", както пее свети Брус Дикенсън. И като не умеят да мислят, да говорят и да се борят за живота, радват се на смъртта, особено ако им се пристори, че е настъпила за някого вследствие техните анатеми и клетви. Или че Бог е отмъстил за тях на клетника, Бог го е убил за тяхна радост и удоволствие, щото те са прекалено добри и милостиви да убиват.

* * *

С него се скарахме, когато обърна категорично и безусловно цялата работа в бизнес. И докато аз плачех за хората, на които се бяхме клели уж да помагаме, той си купуваше автомобили и превръщаше къщата си в замък.

- Ако зависи от тебе, - рече ми укорително веднъж при един спор - всичките в затвора ще ни вкараш.

"Да, - помислих си, но не го изрекох, щото съм конформист - даже не и в затвора, ами по Аспарухов мост до един бих ви избесил за шиите... Само тебе ще те оставя на висиш с главата надолу, за краката вързан на първия светофар в началото на моста, за да се поизсушиш, че от тия задушници и курбани, виж се какво шкембе си отпрал! После ще те пусна да си ходиш по живо, по здраво, щото си ми все пак симпатичен, а и още те обичам".

3 коментара:

  1. ROSSEN ZION / Росен Ционист18 ноември 2017 г. в 5:21

    Портостези дрехи,и колата си ще ми ги подариш ли?
    А ако ми откажеш план Бе да ти кажа,че си грешен,недестоен и неги заслужаваш дай ги на мен.

    ОтговорИзтриване
  2. Селския поп ми обеша зад магазина,че ако изнасили майка ми ще полъча живот вечен и освобождение от греховете

    ОтговорИзтриване
  3. Това на снимката Иван Николов ли е?

    ОтговорИзтриване