"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 Философските статии на Дiана Харчук ТУК

04 ноември 2017

Пламен Сивов Педераст (сън с тълкувание)

j
"Но има Бог на небеса, Който открива тайни; и Той явява на цар Навуходоносора онова що има да стане в последните дни. Ето сънят ти и това, което си видял в главата си, на леглото си... Това е сънят; и ще кажем пред царя значението му" (Даниил 2:28, 36)

Сънувах тия дни невероятен сън... Сънят започна с това как ми удариха шамар, сетне почти ме убиха и накрая се ожених за циганка... Всичко започна с това, че с покойния ми баща бяхме заедно в някаква баня, която трябваше да ремонтираме. Докато той се занимаваше с болтчета и инструменти, аз отскубнах гумения маркуч, свързващ бойлера с чешмата и изкрещях с всичка сила в него три пъти:
- Пламен Сивов Педераст, Педераст!
В съня ми Пламен Сивов живееше на етажа над банята, а това беше жилищна кооперация. Гласът ми звънна, та екна. А татко, Бог да го прости, такъв шамар ми отвъртя по врата, че свитки ми изхвръкнаха пред очите, след туй викна:
- Млъкни бе, че се излагаме!
*** 
При следващата сцена от съня си аз се оказвам съвсем сам в банята, а на вратата хлопа неистово рицар - с копие, с броня и въобще както си му е редът. Отварям и се тросвам:
- Какво си се разхлопал бе, тенекиен тъпанар?!
А онзи, без нищичко да ми каже, направо забожда пиката си в гърдите ми и ги пробива. След това триумфиращо и иронично сваля шлема си и... се оказва, че в бронята няма никой, съвсем никой, чисто и просто въздух. Тогава вадя копието от гърдите си и му заявявам:
- Глупако, който и да си (а всъщност не си), след като бронята ти е празна, значи всичкото това е блъф и не се брои! Не съм умрял, нито смятам да умирам!
След което тръшвам под носа му вратата.
***
Третата сцена започна в същата тази баня.

На вратата пак се тропа. Хлопа някаква циганка, за която съм съвсем наясно, че е женски дявол дошъл да вземе душата ми. Не отварям. Ама тя вика втори дявол - някакъв дебел циганин, като излязъл направо от филм на Емир Костурица. Става ми ясно, че тоя ще разбие вратата, затова отварям. Влизат тия двама и сядат до мен. А аз им предлагам обаче следното, предлагам им да им разкажа един по един всичките си грехове, изкушавам ги като им казвам, че така, знаейки ги подробно, ще увеличат цената за мене при главния дявол, при който искат да ми водят душата, за да я продадат. Те се съгласяват.
Подробният разказ на греховете ми, започвайки с първата ми жена и свършвайки с последните, отнема седмица-време. Аз обаче примесвам и страданията си, заради което циганката-дяволка се влюбва в мене, изгонва от банята дявола-циганин и се омъжва за мене.

***

Това беше сънят, а сега ще ви кажа какво е тълкуванието му.

Първо и насън, и наяве Пламен Сивов е педераст, това няма нужда от тълкуване... По-важното е, че древноримската оргия и владишкият рожден ден в БПЦ си приличат по развратните евнуси.

Но ако римляните не са взимали евнусите си на сериозно, то българските владици се женят за тях. Един живее с евнуха си в Русенска митрополия, друг в Софийската Патриаршия...

И докато останалите митрополити се женят (и мъжат) за евнусите си, митрополит Николай ще се омъжи (баш по древноримски, защото е последователен) за коня си. Или ще се ожени за сестра си. Или ще омъжи сестра си за коня си, а той ще стане "приятел" на семейството. Обаче първо ще запопи коня, за да е всичко и "по православному"! Ще ги венчае епископ Поликарп във Видин, а ще кумува епископ Сионий, който ще е и кум, и кума едновременно. Но това Сионий ще направи с "особено мнение", защото може и да е дърт пезевенк, ама е православен богослов преди всичко и над всичко, както наши общи приятели твърдят, а аз им вярвам. 

Негово Високопреосвещенство митрополит Йоан Варненски и Великопреславски пък няма да успее да се ожени (нито да се омъжи), защото е много дебел.

* * *

Предлагам моят сън да се разгледа догматически и канонически на следващия "велик и свят всеправославен събор", който ще организира фенерският патрика Вартоломей след Критския, когато се стигне до въпроса с женените епископи, като за целта може да бъде поканен да направи изложение по тая тема българският митрополит Антоний -  Живко Кирев Михалев, който се ожени вече два пъти - веднъж "като епископ", а втори път като най-обикновена мъжка курва, при това едновременно.

3 коментара:

  1. Вие като публична личност кажете,защо Исус Христос като е две личности се моли на себе си в едемската градина, и има противна воля на себе си да не го нападат войниците.

    ОтговорИзтриване
  2. Публична личност аз не съм, ще стана публична личност, ако отворя публичен дом. А Иисус Христос не е "две личности", ами е Една Личност с двойна природа. И не се моли в Едемската градина, ами се моли Гетсиманската маслинова горичка преди ареста му.

    Бидейки една Личност всякога - Личността на "Бог, станал Човек", той има както две природи, така и две воли - едната, произтичаща от Божествената природа, другата от човешката природа. В Едната Му Личност тези две воли се съединяват, без да се унищожават една друга, човешката се покорява на Божествената, следвайки я, но оставайки съществуваща.

    Божествената воля вели да изтърпи всичко "заради нас и нашето спасение", човешката воля обаче се колебае, заради вкоренения в естеството на човека страх от отхвърляне, болка и смърт. Накрая човешката воля се покорява на Божията. изтръгнато е от биологизацията човешкото естество, от "природния" си корен и е вкоренено у Божеството, на което са израз последните думи на Спасителя при молитвата в Гетсимания към Отец-Бог: "Не Моята воля да бъде, ами Твоята"

    ОтговорИзтриване
  3. Просто се удивлявам, Портос, на кого отговаряш тук, да крайно съм удивен! Въпросът му е шизофреничен.

    ОтговорИзтриване