"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

11 юли 2019

Попе, пак се нацепи в... гредата

Реших да помълча известно време, за да проверя едно усещане, дето ме измъчва - подозрение във вероломна отмъстителност у моя бивш приятел попа, за която той обикновено ползва трети лица.

По сигнала-жалба на аспаруховското храмово настоятелство срещу мен, по същия член от закона за здравето като моя за попа, служители на МВР са посетили наскоро работното ми място и са разговаряли за пиенето ми на алохол и психическата стабилност, въпреки че никога не съм бил осъждан, нито съден, нито следствен, нито имам регистрирани противообществени прояви, за разлика от попа, чиито са десетки и до една неглижирани с помощта на МВР.  Огромна чест прави на началниците ми, че са уверили аспаруховските куки в моята точност, изпълнителност, почтенност и абсолютна трезвеност по време на работа.

Ще пусна жалба срещу издалия това решение офицер, задето ме компроментира без основания пред работодател, тъй като жалбата на настоятелството срещу мен визира не постъпки, а писания в личен блог и по тоя начин застрашава ченгето правото ми на труд.

Ще припомня на следовател Проданов, че бележката, която ми поиска, уж беше формалност с цел да прекрати разследването, а не разбирайки кое е работното ми място, да ме дискредитира спекулативно пред работодателя.

За някои от подписалите тая пимиярска жалба настоятели пък имам друга изненада. За тях вече май и не е изненада, щото днес следобед към дома на единия в Аспарухово са били мернати да хвърчат една след друга две патрулки с угасени светлини и сирени.

Няма коментари:

Публикуване на коментар