"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

15 юли 2019

IV-то РПУ ще пее и танцува в... РДВР


Както знаете чудесно, аз без женска благословия не правя нищо... А до нас с Велико живее Хубавото Мими, бивша колежка от Градския транспорт с майка си леля Руска. Като се върнах у Великови, двечките ни подариха бързонагряващ котлон и кана за кафе. А утре всички заедно ще брулим джанката, щото ни дават и ракия някой път.

-Благослови ме, Мария, да спася Родината от мутрите ! - помолих аз.
- И как ще стане? - попита ме през смях, като ме прекръсти, подавайки ръчица в двете ми събрани шепи.
- Че мъже ли сме, ако не пробваме?! На магия ще стане С големи топки и кило ракия...  Да живей България, мама им да еба! Дай целувка, за да видиш!

Целунах й ръка, докато се кискаше под одобрителния поглед на леля Руска....

Напред с жените, децата и лудите по команда на Пияния!

Няма коментари:

Публикуване на коментар