"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

04 януари 2020

Прокурорски разказ как съм свалял полицайка


От Районна Прокуратура Варна, след проверка на мой сигнал, изпратен до Министерство на вътрешните работи и лично до министъра, по скандални и неправомерни действия от страна на Четвърто и Пето РПУ във Варна и сигнал за очевидна сектантска зависимост на висши офицери, се задоволиха само да преразкажат ситуациите, включително и как съм канил млада следователка на кафе-сладкарница! Така пише в най-новото писмо от тях, получено от мене днес!

Аферим бре! Не, няма такава държава!

В първото писмо от Варненска Прокуратура получих чудесен преразказ затова как обичам да пия водка публично. В следващото затова как съм нарекъл попа боклук, а той пък как ме е "клел със светото причастие".

Очевидно Българската Прокуратура обича да преразказва и там не са май точно юристи, а преквалифицирани литератори и прависти по съвместителство

Май ще се говори с "Дойче веле" и БХК!

Няма коментари:

Публикуване на коментар