"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

15 януари 2021

Честито, Джипси!


Поп Силвестър Янакиев от Сливенска епархия (български свещеник от ромски етнически произход), ни напомня, че според Юлианския богослужебен календар днес е празник на св. Силвестър, папа Римски - чието име екстравагантно Станимир Янакиев е избрал при свещеническото си ръкоположение.

Ние пък му напомняме, че вчера беше Банго Васил (празник на циганите - Васильовден - пак по стар стил), честито Джипси, още е Банго Васил - народът ти празнува празниците по три дни, нали знаеш!!

П.П. Използваме повода да честитим и на брата на Силвестър - поп Евгени Янакиев, на поп Георги Фотакиев от Варна и на Старозагорски митрополит Киприан!!

...........................

Скрийншот от стената на Силвестър във Facebook предостави една Хубава Българска Попадия!

3 коментара:

  1. Гледай си лутеранската деноминация.
    Дидо що го предаде? Или ти приятелите си само ги използваш? На твоята съвест ще тежи да ходи сега по улиците в този студ бездомен, а се докарваш на много милосърден. Изгони го да мре като куче по улиците.

    ОтговорИзтриване
  2. Аз съм лютеранин, но и бълраски гражданин, от чиито пари се отделят невъобразими субсидии за БПЦ и се плаща заплатата на Силвестър, така че, ще имаш да визмаш да не се меся в узаконената ви държавно мафия, която ме обира и лично "по закон".

    Не адвокатствай на Дидо, аз съм му обяснил и той добре знае. че в подновената му практика няма да му помагам ни пряко, ни косвено. Тия дни ще има храна и цигари, но не и пари, ще подкрепя него, а не практиката му. Действам по въпроса. Подслон не мога да му дам, не живея сам.

    ОтговорИзтриване