"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

09 януари 2021

Як гріх проник в людину і його наслідки

автор: Диана от Луцк

Гріх-це гнійна рана на тілі людини, яка мучить і вбиває якщо її не іскоренити. Гріх, як любу іншу хворобу треба «лікувати» до кінця, щоб одужати і не повертатися до старого Любий негатив породжує гріх, отже треба всіма силами уникати негативу. Просто заповняти життя позитивними речима і людьми й тоді в серці не буде місця поганому. На прикладі Адама і Єви ми бачмо як гріх проник в життя людини. Гординя спонукала їх до непослуху, а егоїзм змусив брехати Богові про скоєне. Це був їхній вибір який позбавив людства життя в Раю. На жаль більшість людей роблять той же вибір що і першолюди. Тепер люд далекі від Бога і не знають що наслідки гріха страшні. І лиш духовне життя може вернути людині Рай. Гріх солодкий але короткочасний, а шукаючи вічного-треба прийняти в себе образ Христа і просвітлення наступить! Ми-Божі діти і маєм сили протистояти злу! 

Я зрозуміла що досі жила релігією, але тепер я хочу віднайти самі близькі відносини з Богом і тільки тоді я зможу з гордістю називати себе християнином. Якщо це можливо і Бог відгукнеться на мій зов, хочу пережити Його славу на своєму житті так же сильно як мій пастор Мунтян, світові євангеліст Кенет Коумпленд, Кетрін Кульман та Бенни Хинн(книгу «Доброе утро Святой Дух» якого я нині читаю). Божі люди дійсно вдохновляють стати духовно просвітленим. Мій жених котрий є справжнім віруючим відкрив мені багато істин які до того я не розуміла. А ще лутший друг Атос який нині живе в Індії і я хочу вивчати Веди щоб взяти досвід для духовного росту. Ні, я не зраджу Саваофа і Христа а лиш вивчатиму те, що допоможе стати кращим християнином, адже у Ведах є практичні завдання для тих, хто хоче окунутися в духовний вимір. І тоді я зможу детально розповісти як покінчити з гріхом раз і назавжди.

Няма коментари:

Публикуване на коментар