"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

18 януари 2021

Завещание (С кого сега се шиба Сашка Карамихалева)

"Той е един задник, свирещ на арфа" (д-р Мартин Лутер за свой сладкодумен папист опонент)
След последния мой текст, а още повече след този, който пиша сега, имам една молба с елементи на "завет".

Много ви се моля, ако ще ме убивате, да е чак, когато се въведе традиция близките на покойните да носят и оставят на гробищата не само жито, вино, питки и олио, но също така и пържени кюфтета с ракия и цигари. А и ако може да е в средна есен, щото тогава не е нито горещо, ни студено и дърветата започват да се ошарват прекрасно.
 
Разправяли са ми, че е много хубаво да си умрял - лежиш си цял ден, а нощем излизаш да се поразходиш, облечен в бял чаршаф като добра бяла японска нинджа. Но аз ще излизам и денем, за да крада виното на останалите умрели, което близките им са оставили. А и за да мога, ако Невестата ми от Зелената Украйна ме забрави и иде при друг, да чукам из гробищния парк вдовичките им "опечалени". 
 
Но тя, знам го, не просто вярвам, не ще ме смени и забрави, та затова ще я чакам денем (няма да й разрешавам да идва нощем, щото ми е още мъничка, почти дете и лесно се плаши), за да я гледам, да й пея най-хубавите български песни и да й рецитирам най-новите си нежни за нея стихове.

За самото погребение искам и още неща. Искам всичките мои приятелки (и особено съпругите и любовниците на поп Георги Фотакиев) да изпратят на другаря ми Диан Савчев по един чифт женски прашки, натъркани на голо в цицките им. Може и по някой сутиен от млад травестит - бъдещ свещеник от Софийската или Пловдивската Духовни Семинарии. Искам също така чифт кюлоти от попадия Силвия - мaйката на Сашко Иванов от Карнобат - тарторът на блог "Доксология". Всичко това Дидо да хвърли на гроба ми вместо цветя. А там да пусне лично само моята млада Невеста, сестрите ми и евентуално майка ми, но последната в случай, че носи шише ракия. 
 
Искам също свещената шапка на митрополит Йоан Варненски, за да я ползвам за нощно гърне - да сера и пикая сиреч в нея денем в ковчега си, за да не се налага да излизам много-много по светло, досере ли ми се и допикае, тa да плаша хората. Искам и "червената диплома" по теология (с пълно отличие по всички предмети, според разказа на поп Еленко от Пловдив пред мен) на митрополит Николай Пловдивски, отпечатана на плат, за да има с какво да си бърша гъза, след като се изсера на Йоан в капата. 
 
Искам и да вържете на едно дърво до гроба грозната попадия на поп Добромир от Варна, за да й повтарям всеки път, щом изляза със сутрешна (а тогава вече вечерна) ерекция от гроба:

- Пукни от яд, няма да те чукам!

Неползваната ми отдава туба с лубрикант завещавам на игумена на Гигинския манастир Никанор, за да могат да се шибат взаимно в гъза, без да ги боли, с любовника на "патриарх" Неофит Ангел Младенов и "епископ" Поликaрп Белоградчишки "на влакче". На поповете Силвестър и Евгени Янакиеви от Сливен и на "епископ" Сионий Велички оставям снимка на хуя си.

И накрая, нека влезем в темата, чието "обговаряне", както биха се изразили оня сливенски "кавал" и потомствен ДС-ар Пламен Евгениев Сивов и простата му природно, но образована и претенциозна съпруга Илиана, толкова ме разтревожи, че си написах предварително завещанието. То не е тема, ами са две новини, научени съвсем наскоро от верни приятели в София.

Първата новина е, че главната редакторка на "Църковен Вестник" и попадия Сашка Карамихалева се шиба с доцента по нравствено богословие от катедра "Практическо богословие" при Богословския Факултет на Софийския Университет Костадин Нушев. Това не е обикновена клюка, щото ако не се вземат мерки, може да стане страшно. Ние знаем, че леля Сашка си пада малко с комсомолско мислене и навици от социалистическите бригади. Тя е на стария принцип, заради който през социализма народът ни достигна цели девет милиона. Той при секс е: "Вътре, вътре, вътре, бухай всичко вътре и без кондом!" - както разправят, забременяла и родила от бисексуалния, споменaт вече, еп. Сионий Велички. 
 
Та от съешаването на зилотка с нравствен богослов могат да се случат няколко неща. Може да се роди върколак. Ако се роди върколак, страшно няма - ще го направим епископ на БПЦ. И ще са си двойка с Николайчо - ромейската лупина. Ако се роди свиня, ще са каре с Йоан, Киприан и Наум. Ако се роди с брада и рокля тип австрийски травестит, ще играят сантасе с Антоний Европейски. Графоман суетен ли е, дето не спира със сълзи да реве за щяло и нещяло, като вдовица за хуй, ще го осинови дедо ви Йосиф Босаков Американски.

Обаче може да се роди и светец! Роди ли се светец, ще стане патриарх един ден - нашата традиция, почнала с Неофит, да "светителстват" в София хора със съмнителен произход и странни навици, ще се продължи. Вместо сина си, ще патриаршества всъщност Сашка, като Агрипина чрез Нерон, точно както сега вместо Неофит патриаршестват Никанор, Поликарп и архиерейския наместник на Софийска митрополия в Пернишко поп Ангел чрез Ачо Педераста от Русе. Това добре, ама ще се появят неудобства. Ако се роди хлапето светец, ще е и прозорливец. Представяте ли си как Сашка Попадийка и мъж й поп Йоан Карамихалев разхождат малкия в парка и срещат доцент Нушев, а хлапето застава пред него и му виква:

- Тате, ще ти еба майката!
- Що? - пита той.
- А ти що еба моята?!

Представяте ли си (Ну, представ'те себя!) - скандальозност и пълен конфуз!

...Прощавай, како Сашке, към тебе лошо не държах, беше ми и приятелка, заедно с Анула Христова, ама едно не се забравя... Ни съобщение, ни некролог за архим. и проф. Павел Стефанов, уважаван и обичан църковник и проповедник, световно признат богослов, а той ми беше личен приятел, ни даже за дядо Кирил, а аз го боготворях... Заради дъртата ти игрива путка аз на путка не ще стана!

Втората новина е първото ЛГБТ-ръкоположениие в БПЦ. Бисексуалният митр. Антоний ръкоположи пасивния гей и за парлама женен, доцент от Софийския Богословски Факултет и дякон Иван Иванов за свещеник. Вероятно при ръкоположението са чели Истанбулската Конвенция, вместо Евангелието и са се благословили по библейски - поставяйки един другиму ръка на чреслата (на мъдете си сиреч), какъвто е бил поздравът между мъже във времето на Патриарха Авраам - тогава жестът означавал: "Благославям потомството ти", а сега значи въпрос-проверка: "Ти обръсна ли си яйцата?!" Освен с нежните си уклони, доцент Иван е известен впрочем и с това как изнудва за пари и почерпки по кръчмите своите докторанти.

* * *

Пише ми вчера един дългогодишен приятел във Фейсбук, когото не знаех и не познавах лично:

- Давай, Светльо и аз съм с тебе! Мачкай педеругите, не признавай ни владика, ни патрика!
-...Е, аз не съм хомофоб, аз не "мачкам", задето са хомосексуалисти, а защото първом са гадни копелдаци, а после педерасти...
- Те са "три в едно", познавам ги до един. Завърших семинарията, а после Богословския Факултет във Велико Търново!  Те са "педали, мангали и алкохолици", при това подлеци и интриганти. Трябваше да проповядват и да обединяват Църквата, вместо това я разбиха и разрушиха! А поповете нито смеят, нито искат да озаптят тая разбесняла се по кръчми и бардаци калугерстваща пасмина, щото тях ги интересуват само заплатите им и требите.
 
А да, ама през хилядолетията България все възкръсва от блатата и пепелищата си, да ако ще да е само за двадесет до петдесет години. Възкръсва с духа на комитите или на светците, на революционерите или на възрожденците си. Ако щете и с духа на Каравеловия дядо Либен. Затова ще ги поздравя със старата българска пословица: "Българинът, като е на зор, ходи при попа, а на кеф ли е - при попадията!" 
 
Да спасим попадийките ни от тези брадати травестити и обесници поповете! Те горкичките си седят редовно с путка непобутната, щото след като попът им направи надве-натри и набързо поредното дете, все е зает - ходи да го ебе владиката. 
 
Еби ги, народе, но без мене!
 
Аз наистина сега съм зает и влюбен до уши..

2 коментара:

  1. Да ти кажа,че първо се смях много,но!впоследствие осъзнах,че е грозната истина и ми се дорева!Но този път ми се струва,даже съм сигурен,че църквата е тотално разрушена от педерастията и алчността и на владици и свещеници! Защото следващите,които си произвеждат са същите,като тях,така че... Няма спасение!

    ОтговорИзтриване
  2. БПЦ е мерзостта на запустението.

    Амин, да дойди, Господи Иисусе!

    ОтговорИзтриване