"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

09 февруари 2024

Quel jour est il? (Gabriela, Cravo e Canela)

 


Мобилният ми апарат Samsung Galaxy A20 е вече развален (изпорчен, сломлjен) Начена да се "разваля" преди няколко дни. Звъня да разговарям с едного, отвръща ми друг, звъня на четвърти, който не вдига, а после се обажда пети, казвайки: "Имам пропуснато обаждане от тебе". А когато се свържа с когото съм пощял - микрофония.

Абе я ме чуйте хубаво бе, мамицата ви ченгеджийска (пандурска, ментовска) да еба, във Варна съм засега, на ул. "Антон Страшимиров" 36. Елате утре, но след 8:20 ч. след като си изпия кафето. да ме питате Quel jour est il и да се запознаете с ножа ми от пернишка стомана.

Jебем ви мртву сестру у 'ладно дупе и пас jебао ви маjkу... Мать вашю хряновою! Зададох "нулиране на настройките - връщане към фабричните"... Та ще намерите утре хуя ми Янко привечер в 19:30 из... Морската Градина, тъпаци,   а аз пак ще си звъня на когото си искам...


2 коментара: