"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

16 март 2018

Послушайте, "патриоти" (за руския скандал с патр. Кирил)


към Тони Николов за "Руското огорчение"

Да бяхте прочел писмата на Достоевски, г-не Николов, на когото се позовавате, до брат му, отправил се за "турския фронт", тогава щяхте да раберете защо Ф. М. Достоевски се "кръсти"... Аз ще перифразирам, щото не са ми подръка: "За тия племена ли отиваш да лееш кръв, дето след това ще се обърнат против нас и ще ни плюят и проклинат, че сме ги освободили?!" Достоевски се е прекръствал, молейки Бога за брат си, не за нас, щото за комарджията Достоевски "комарът" на брат му е бил по-страшен и пагубен от собствената му хазартна зависимост...

* * *

Николов, я марш в... Чили!

"В резултат от либерално-демократичния преврат на Пиночет, финансиран от ЦРУ, 10 % от населението са безумно богати, останалите мизерстват. Няма вече безплатно образование и общодостъпно здравеопазване, социалните длъжности на Държавата са подменени от лична благотворителност и от тази на Католическата Църква), иконимиката е в ръцете на чуждестранни компании и търговски вериги" (Изабела Алиенде, из "Моята измислена страна" - подръка ми е, но няма да я отворя, за да дам точен цитат, чети си сам).

* * *

Пак намесихте "педерастите". Ей, Богу, аз нямам нищо против педерастите, а сигурно няма и против самият Руски Патриарх, за когото оттук-оттам съм чувал, че е педераст! Моят голям проблем сте вие, бюргерите. Щото на педераста, като му кажеш: "Млъкни бе, педераст!", засрамва се, млъква, а за вас "бюргер" не е обида, нищо че произлизате от "еснаф"...

* * *

Я кажи бе, Николов, какво научи оше "по форумите" за Достоевски?!

1 коментар: