"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 Философските статии на Дiана Харчук ТУК

26 май 2019

В Аспарухово Петиция вместо кебапчета!

Цяла седмица с авва Велико Тодоров Димитров чакахме обещаните от поп Ясен, в Името на Всемилостивия Бог, кебапчета. Чакахме и се надявахме. Аз даже снощи изпих последните си пари, започвайки от сутринта, по Евангелски, сиреч без да се безпокоя за утрешния ден, уповавайки се на милостта и грижата Божия.

В двора на храма обаче ни посрещнаха с подписка, вместо с кебапчета. Подписката беше против сексуалното образование за четиригодишните български деца.

Тъй като на гладно по-добре се мисли, което е и една от целите на постенето, а и на въпроса ми "Къде са кебапчетата?" от настоятелството ми отговороха: "В закусвалня "Гюрлата" са, иди да си купиш!", аз реших да бъда конструктивен и дадох следното предложение: Вместо да се противопоставяме на детското сексуално обучение, защо по-добре не предложим на Държвата да го възложи на еп. Сионий Велички?

1 коментар:

  1. Портоско, защо пишеш фикции за най-достойните хора?

    Негово Преосвещенство епископ Сионий е изключителен духовник! Ти си няколко века след него, нито си му на духовното ниво, нито на образованието, нито на културата, нито на знанието, нито на възпитанието...

    Засрами се, защото си затънал в тинята на злобата и завистта.

    ОтговорИзтриване