"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 Философските статии на Дiана Харчук ТУК

20 май 2019

До /.../ за "Войнския съюз" Васил Левски и БХК - Двуглавата Ламя

"Граби от народа гладен,/граби подъл чорбаджия,/ за злато търговец жаден/и поп с Божа литургия!" (из "В механата" на Христо Ботйов)

Скъпи Приятелю, радвам се, че осъзна нещо, което на самия мене ми беше ясно от самото още начало, когато представи на вниманието ми (и на неговото мене) Другаря Владо, чието име е всъщност Дончо, а по прякор е Валтер Калашников. На мене ми стана ясен много по-бързо отколкото на тебе, не защото съм по-умен, а защото съм по-циничен.

Останалите неща, които сподели във видео-интервюто ти друг разочарован член на Войнския съюз "Васил Левски" и БНО "Шипка" - това, че акциите ви по южната граница са били съвсем формални, че отговорниците ви са чертали маршрутите ви така, че да не срещате реално нелегални емигранти, не са изненадващи. Още тогава ми се щеше да ти споделя коментара за една твоя снимка, на която обикаляш южните български гори с каска, около която си увъртял зелени клончета за камуфлаж, на общ познат, който рече тъй: "Забол си е един клон в каската и обикаля да плаши катериците", но ти го спестих, защото първо много те уважавам и обичам и после защото можеше и двамата да ни натупаш от възмущение. 

Аз все пак всячески подкрепях вашите инициативи, включително дойдох да отразя процеса срещу момчетата в Бургас, защото сте идеалисти и сърцати момчета. И защото сте част от моето поколение - хора, които бяха до около 12 годишни учени на чест, доблест и морал, за да последват няколко години от живота им, през които "всичко ставаше наобратно", съвсем открито и цинично, а те нямаха нито ресурсите, нито възрастта, нито ориентацията да реагират. Не случайно всички мои набори 1978-ма са или в гробищата, или в затвора, или в чужбина. Живи сме само аз и авва Велико Тодоров Димитров - аз, защото пия редовно обилни количества концентриран алкохол, но ям много и редовно полезната за всичко риба, а той, защото макар да яде по три килограма бахур на едно сядане, отвреме-навреме си купува лимони или джинджифил, които също изяжда по няколко килограма наведнъж и така неутрализира нездравославното влияние.

Аз искам, нека сега бъдем сериозни, това което и вие поискахте - моето време за реванш - затова вие ходихте по горите, а аз ходя по храмовете, за да разправям на поповете какви са в моите очи. И вие, и аз сме разочаровани жертви на хитри манипулатори и спекуланти, акумулирали нашата енергия и идеализъм, които сетне осребриха, затова и някои от момчетата в Бургас са вече в затвора, след като си направиха чрез тях пиар и двете враждуващи уж организации - Войнския съюз и БХК за тяхна сметка. Отделно излизат наяве злоупотребите на Дончо с масонските пари от Запад - стара хватка на масоните: да създават проблеми, дето сетне да решават, пари давани му за тези дейности по границата... Нормално, друг мой, нормално - он бляд...

И друго видях тогава, но също ти го спестих - когато на кадрите от "обученията" ви, които гордо ми показвше, той те учеше с нож да обезоръжаваш въоръжен с пистолет човек, като ролята на ножа изпълняваше една дървена пръчка, Дончо при едната хватка се опита да ти бръкне с нея право в гъза, както съм ти разказвал, че е бръкнал един наш общ приятел - поп, но с пръст, а не през гащите, ами съвсем на голо, в гъза на друг общ приятел поп, преди вторият още да е бил поп... Тъй е у нас, друже - така се става и поп, така се става и революционер - или паре, или дупе, паре нема, значи действай. Парите ги прибраха такива като попът ни и като Дончо Валтера и двамата маши на новата ДАНС - стара ДС - една държава в държавата, един главен лост за обир на политико-икономическата олигархия.

Когато им гледах записа на обясненията за случката в Бургас на видео с другия лидер - Иво Борисов, ми направи впечатление нещо, дето още тогава ти казах - че единият се опитваше да бръкне със среден пръст в устата на другия, докато илюстрираше с тоя жест поведението на опонентите им в Бургас, а другият се опита да му върне своя пръст в устата, правейки ужким същото.

Това са или гейове (щото хомофобията като болестно състояние е признак или на латентна, или на инцидентна педерастия, която е полусъзната и с агресия се прикрива), или пълни простаци, които използват най-древния начин за взаимна доминация между мъже "по римски"... А може да има отражение и пребиваването на Дончо преди време в манастир. Та може някой там да го е " обидил" отзад, та затова сега да мрази всички хора, като тайно иска да ги "наобижда". Но спирам в тая посока, щото ако ме спипат, ще ми строшат тиквата наистина!

Това, дето като бяхме в Бургас, вместо да извади по шише ракия, цял ден ни черпи с кафета и така аз изпих около десет кафета, чакайки непоявилата се ракия, та щях да припаткам за малко, също е педалска работа, обаче вече казахме, че спирам.

Това е моето мнение и им предай, че ако ще ме бият, имам само една молба - или да се борим, или да ме бият само с шамари!

Няма коментари:

Публикуване на коментар