"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

03 юни 2020

Архиеп. Иероним Атински срещу "Ротари клуб"

След като преди години очисти клира в диоцеза на Атинската Архиепископия наследената от предшественика му архиеп. Христодулос (близък сподвижник на Вартоломей Стамбулски) масонска паплач, днес Негово Блаженство Архиепископът на Атина Иероним е издал забрана за свещеници, епископи и митрополити в неговия диоцез да членуват и в "Ротари клуб".
Ще

36 коментара:

  1. Какво лошо има в "Ротари клуб"?

    μ

    ОтговорИзтриване
  2. Добро утро, Портосе!

    Много се радвам за постъпката, която си направил!

    μ

    ОтговорИзтриване
  3. Ако говориш за това, дето изтрих публикацията от снощи, ами да, засрамих се сам от себе си, беше недостойно да избухвам тъй грозно срещу някой, задето ми е отказал нещо, след като веднъж е направил доста. Съжалявам, ядосах се, силно съм уплашен за Петя, а в писмото-отказ, след като го прочетох на трезва глава сетне, видях, че ми е отговорено много мило и деликатно, а на моята мнителност и се провидя подигравка.

    Освен това в текста от снощи имаше една много грозна игра на думи между "кучката" и "кучката й" на сметка на жена, от която лошо не съм видял, а само лоялност, приятелство и толерантност макар всичките ми простотии и каквито и недостатъци да има, тя е добър и стойностен човек.

    Но аз нали си въобразявам, че хората ми прощават не защото са добри, а защото сам съм прекрасен, затова се стига до неща, от които после се срамувам.

    ОтговорИзтриване
  4. Ама пък не мога да се стърпя да разкажа сръбски православен виц: Кога попът има две бради? Когато лице рунтавата путка на попадията си!

    ОтговорИзтриване
  5. Ужас! Какъв живот живееш? О, не, не мога да си си го представя...

    Защо не мислиш позитивно? Какви хобита имаш? какво те прави щастлив? Какво те мотивира?

    Аз спортувам, чета книги (ще си купувам Иван Вазов в десет тома на издателство "Захари Стоянов), обичам да се разхождам в планината (обожавам зеленината и боровите дървета), харесвам да се храня здравословно с натурална храна...

    Животът е толкова кратък...защо се занимаваш с политика, социално положение и т.н., какво ще промениш? След време ще се въведе УБД- "Универсален базов доход" (трябва да се запознаеш с него).

    Само не харесвам две неща: прекарвам много време в интернет; напоследък си лягам много късно (пия едни мултивитамини с таурин, който допринасят за това.














    ОтговорИзтриване
  6. Аз обичам да си купя литър водка Житня (или като имам повече пари - луксозна Собиески), да намажа черен хляб на "Вита" или на "Лагард" с разбит хайвер и да пльосна отгоре парче маринована херинга (филе) в маслинова паста. Понякога обичам и само черен хляб с резени лимон, намазан с тарама-хайвер, обелена глава червен лук, която да гриза като ябълка. Обичам и цигари Марлборо 100, червено. Като се напия, обичам с някого да се скарам или да правя няколко пъти секс с жена. Лете обичам и да плувам в морето... Понякога пиша стихове или чета с червено вино Казандзакис или Жоржи Амаду. Не отказвам Марк Твен или О'Хенри също. А Вазов съм го изчел отдавна, радвам се, че сега го откриваш.

    А ти си симпатяга, ама много на сериозно се вземаш, чак се превземаш. Пръдни, отпусни се!

    ОтговорИзтриване
  7. Нагъваш сандвичи, очарователно!

    Пушенето е вредно за здравето ти, а също така те удря в джоба! Парите са време,Портосе, което пропиляваш в работа за фасчета. Откажи се от куренето- бъди свободен!

    Това, че обичаш да се караш е очебийно (свададжия си, а аз съм спокоен човек и не ми допада). Това с няколкото пъти (дали с жена, мъж, птица, влечуго, риба, предмет и т.н.) и да го видя, няма да го повярвам!

    Дали го откривам сега, а?! Не съм чел всичко от Вазов, затова ще купувам. На Казандзакис имам "Аскетика", а от О'Хенри: "Хиляда долара", "Даровете на влъхвите" и "Последният лист".




    ОтговорИзтриване
  8. Последните книги, които си купих са: "Еволюцията на Бог" от Робърт Райт и "Полунощ в Чернобил" на Хигинботам. Последното, което прочетох бе "Quo vadis" (чел съм част отнея, а сега и цялата). Натрупал съм много четива и имам за години напред.



    ОтговорИзтриване
  9. Никой не е по-голям от хляба си, казва Премъдрият Български народ, тъй че, не бягай от кръвта си!... Константин Иречек е взел интервю навремето от един гарбровски еснаф за книгата си по наша народопсихология. Пoпитал го какво най-много обича да прави, а оня рекъл: "Най-много обичам да ям бял пуфкаф ляб и да ибъ!"... А като казахме Вазов, Владимир Свинтила разказва стари пикантни вицове от софийския фолклор. Оная му работа на Иван Вазов била толкова огромна, че в софийската баня имало виц: "Вазов излиза от басейна, а хуят му още не е излязъл". Може би на това се дължи и успехът ми с близо 50 години по-младата от него актриса, на която посвещава стихосбирката "Люлякът ми замириса". По повод това заглавие също имало виц: "Замирисал му бил люляк ли? Не бе, на путка му е замирисало!"... Интересна е историята за любовта му с една туркиня, разказана от трето лице в романа му "Нова земя", там от нейната уста е предадена и една много тежка и сърцераздирателна турска народна песен, създадена по повод на войната с Русия.

    ...А впрочем аз пък, не знам защо, но много обичам и да пърдя! Нощем насън, като пръдна, някой път сам се будя от "гръмотевицата", като от топовен изстрел... И тогава се сещам за... романа на Талев "Гласовете ви чувам".

    ОтговорИзтриване
  10. Мисля, че "Еволюцията на Бог" ще е много интересна и информативна. Препоръчвам да си я купиш, ала не знам дали има наличност (аз я купих от "озон").

    Виж за какво иде реч:

    " Като си служи с призмите на археологията, теологията, историята и еволюционната психология, Райт нееднократно опровергава клишираните и често погрешни схващания за монотеистичните религии, доказвайки например, че:

    • Противно на вярата, че Моисей е донесъл монотеизма в Средния Изток, древните израилтяни всъщност са били политеисти чак до тяхното вавилонско изгнание.
    • Иисус в действителност не е казал Обичайте враговете си!, нито е възхвалил Добрия самарянин. Тези неточни цитати са били вмъкнати в Свещеното писание десетилетия след Разпятието.
    • Мохамед никога не е бил войнствен религиозен фанатик, нито благ духовен лидер, а трезв политик прагматик, флиртуващ с политеизма в опит да създаде коалиция.

    Райт демонстрира, че колкото и погрешни да са нашите традиционни представи за Бог, тяхната еволюция указва към една трансцендентна перспектива: че религиозното търсене е основателно и че съвременният научен светоглед оставя място за нещо, което би могло да бъде наречено божествено... Амбициозен и блестящ като изпълнение, сензационният научен бестселър Еволюцията на Бог ще промени завинаги нашето разбиране за Бог, за произхода му, както и за неговата и нашата посока на развитие."

    ОтговорИзтриване
  11. Въобще няма да давам око на това, което пишеш за Вазов- то е нелегитимно!

    Защо натрапваш "чревните си ветрове"?

    Капка харизма няма в теб, ужас!

    ОтговорИзтриване
  12. Не ти е лесно без женско внимание :)

    ОтговорИзтриване
  13. Може да ти се струва нeлегитимно, но е абсолютен факт, проверим в книги, дето ние всички сме чели в младостта си, а ти тепърва откриваш или още не си открил... Вазов впрочем умира от инфаркт, "трудейки" се именно върху тази млада жена, съвсем буквално върху нея.

    ОтговорИзтриване
  14. Не е твоя работа какво съм открил!

    И 60+ не би ти обърнала внимание :)

    ОтговорИзтриване
  15. Нямаш никакви християнски ценности, срам!

    ОтговорИзтриване
  16. Не знам, ама миналата пролет свалих 45-годишна капка-хубавица пътничка, като кондуктор в автобуса, която се оказа с шизофрения (не се смей, беше много забавно цял месец, сетне стана леко плашещо), а миналото лято "изгърмях" двадесетгодишна българска повлекана, пухкава, ама много сладка и двадесет и шестгодишна латвийка-туристка, а през есента двадесет и седем годишна полурускиня с теменужени очи. За последната има и няколко стиха в блог "Лирика"... Имам си и свидетели, ела да те запозная... Па сетне се спрях, защото съм на години за нещо сериозно и мисля, че го дочаках.

    ОтговорИзтриване
  17. А па ти преля от ценности, особено като прочете "Куо Вадис" на 806 години??!!

    ОтговорИзтриване
  18. Хахаха...излизам от банята и какво да видя? Смях, смях, ха-ха-ха. Велик сваляч!

    Вярвам само за 45- годишната, защото си има обяснение. Коя ще ти се върже на теб, ужас! Как може да се излагаш така? :) Тялото ти е пълно с естроген, а палавник бил:)


    ОтговорИзтриване
  19. А!! За малко да забравя, имаше и една 30-годишна японка, it- специалистка, от Констанца дошла до Варна, в края на лятото беше. Казваше се Цингусан. Нeя я забърсах в бара на един хотел, като влязох с лап-топа да търся wi-fi. . Тия истории поне половината, могат да потвърдят г-н Антон Василев, шеф на погребална агенция "Сълзи от Рая" (не се смей, така се казва агенцията) и Велико Тодоров Димитров, който една сутрин у тях за малко не си строши главата, докато си миеше зъбите в банята, защото се хлъзна, стъпвайки на използван "японизиран" български кондом.

    ОтговорИзтриване
  20. Спрямо теб имам ценности. Дори не бих си съчинил интимности както ти стори. Никога не съм свалял жена, защото е унизително за мен. От "пръв поглед" при мен не върви. Дамата трябва да е вярваща християнка, трябва да е умна, добродетелна, мила, възпитана, всеотдайна, скромна, смирена, чувствтелна, търпелива, разумна, да притежава душевна красота и мир. С двадесетгодишна няма за какво да говорим. Аз не съм като теб "виртуален" женкар, който си фантазира подобни неща.

    ОтговорИзтриване
  21. Оф, подобни глупости не се за четене!

    ОтговорИзтриване
  22. От къде такова самочувствие да ги пишеш тези работи? Яко ме разсмя!

    ОтговорИзтриване
  23. А Мангосан? :)

    Хипотетично да предположим, че твърдиш истината (което е абсурд), то какво са видяли в теб и как ти се е получило?

    ОтговорИзтриване
  24. И непременно трябва да има дамата, за която мечтаеш, забрадка, в която да си носи рошавата благочестива путка на рамо, като звеноводка от ТКЗС-то обяд на къра! Нали?

    ОтговорИзтриване
  25. Не съм като теб- имам вкус!

    Благодаря, че ме разсмя и забавлява :) Велик сваляч! :) Хахаха... Тестостеронов Аполон!

    Лека нощ !

    ОтговорИзтриване
  26. ПП. О, представям си как ще ти се смеят утре, когато ти прочетат фантазиите :)

    ОтговорИзтриване
  27. Абе повече ще ти се смеят на тебе как се хвалиш, че на 1189 годишна възраст се гласиш да прочетеш най-сетне "Куо вадис", според мен.

    ОтговорИзтриване
  28. Ужас, замалко да забравя и малката туркиня от Делиормана касиерка в супермаркети Пикадили преди 5 години и как брат й после ме... би, копанарката и българската циганка преди около 20 години, украинката леля Алла също!

    ОтговорИзтриване
  29. Ами що са споменали Наташа и Дионисий едновременно? С не би Горан да ги е венчал в ефир?

    А! Замалко да забравя!! И една швейцарка издрънчах на 40 преди 4 години, като работих в супермаркет Макао като зарзаватчия. Казваше се Естер и майка й беше лютеранска пасторка. Имаше две кучета Уран и Плутон, идваше да им купува... броколи. Преди двайсет години спах с две украинки на по 17 години едновременно (с това не се гордея), а преди десет с полякиня на 35, двойница на Тринити от Матрицата! В Сърбия чуках 25 годишна хърватка.

    А интуицията ме кара да мисля, че ти си жена, която е хем възмутена, хем заинтригувана от интересната ми простащина, та се мъчи да ме впечатли, за да ме промени с личен пример! Не се хаби!Повярвай, отебал съм си за десет живота напред!

    6 юни 2020 г., 10:32

    ОтговорИзтриване
  30. Не ме интересува какво си дрънчал, звънтял, хлопал...това са фантазии!

    Не можах да гледам, за някакви пари и земи (имоти) мрънкаха.

    ОтговорИзтриване
  31. Архимандрит дионисий изглежда приятен човек, виждал съм го до входа на Южен парк.

    ОтговорИзтриване
  32. Не знам защо пишеш такива неща за жените о няма да ми паднат в очите! Познавам стойностни дами, който са пълни с качества. Тези, които описваш ти, е, не бух ги и погледнал!

    ОтговорИзтриване
  33. Би ли ми изтрил коментара за преживяното днес, защото е лично? Бях изнервен, а това са лични моменти!

    ОтговорИзтриване
  34. Ама сте загубени и двамата!!!Вижте си глупостите и си направете извод ако ви стига пипето до там.Единия комплексар и простак другия пълен хахо (тоя със здравословния начин на живот) ти ако си в ред бе психар няма да обясняваш точно на Портос - мортос арамис кога и къде си карал майка си че чак не си ял за да седнеш да му пишеш това е диагноза а не диалог.

    ОтговорИзтриване
  35. Анонимен, ти защо ни четеш? Впрочем, ти психолог ли си? "Анализчето" ти е крайно..."кьораво", ужас! По- леко с епитетите и диагнозите, защото има закони...

    Няма да си губя повече времето с теб, бъди умен!

    ОтговорИзтриване
  36. Портосе, обаче не си бил с дама, която ходи на фитнес! Изваяно тяло, малко подкожни мазнини...

    Много е лошо, когато търсиш количеството в животчето. Качество, качество, качество! Явно съблазняваш ( не мога да си го представя как, защото...) някакви отчаяни представителки на посредствеността.




    ОтговорИзтриване