"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

07 юни 2020

Пълен списък на наебaните българки


След като в коментари под по-предната публикация представих списък на наебените жени с чужд на българските националности и етноси произход за възмутения ми и недоверчив анонимен читател, сега, в специална публикация, ще изнеса списък и на българките по градове, села, занимания и професии!

Варна:
от Центъра една психичноболна жена и една кондукторка от Градския транспорт
от Цветния квартал една адвокатка
от кв. "Победа" една психоложка
от кв. "Възраждане" моя годеница, една социална работничка, приятелка на моята годеница и една почти двуметрова грозна богословка
от кв. "Владиславово" една служителка в НАП, една православна мирянка и една социална работничка.
от кв. "Левски" първата ми съпруга 
от кв. "Чайка" майка на един приятел.
от квартала до Автогарата една аниматорка
от кв. "Аспарухово" не съм, щото там не можех да се доредя от поп Георги Фотакиев
две проститутки

Селата и градчетата край Варна:
от с. Казашка махала една изпълнителка на казашки народни песни от смесен българско-казашки произход и сестра й
от с. Синдел една баба и дъщеря й
от гр. Белослав една съботянка.
от гр. Провадия втора съботянка

Из цялата Татковина:
от гр. Карнобат една братовчедка
от гр. Ямбол свирка в тоалетната на влака
от гр. Горна Оряховица свирка в храстите край гарата
от гр. Полски Тръмбеш втората ми законна съпруга
от гр. Ловеч една жена
от Пирдопско братовчедка
от гр. Враца две приятелки
от гр. Горна Малина една библиотекарка
от гр. Костинброд една приятелка
от гр. София две попадии, една дъщеря на пастор, жена на друг пастор, майката на трети пастор и лелята на един обикновен проповедник, православна активистка и една развратна моралистка от квартала до Централна гара
от гр. Своге трета съботянка
от гр. Сливница четвърта съботянка
от гр. Пловдив третата ми полузаконна съпруга
от гр. Кюстендил пета съботянка

15 коментара:

  1. Портосе, няма да давам око на това!

    ОтговорИзтриване
  2. Мда-ам, скъпа М.! Те тъй се случиха и най- големите романтични катастрофи в живота ми! С женски широко затворени очи, а накрая с крясък: "Но аз очаквах, че заради мене ти ще се промениш!"

    Затова ви харесвам жените: Очите плътно затворени, а ушите изострени до край и егото до Небесата с походка през минно поле като марш на Де Гол по "Шанзелизе!"

    ОтговорИзтриване
  3. Ха ха ха!

    Какво заслепение. Аз съм мъж! Изобщо как си го въобрази това? Много ме разсмиваш, ама много!

    Няма да ти чета измишльотините, няма..."атракция" в теб, няма как да има такъв интерес от дами!!!

    ОтговорИзтриване
  4. Нямал си спортно гадже, хе-хе-хе! Трябва класа!

    ОтговорИзтриване
  5. Харесвам дребни и кльощави с цицки-невидимки, защото при тях оная ми работа, която инак не се отличава със значителност, изглежда сравнително голяма.

    ОтговорИзтриване
  6. Кльощави, ужас! Как не те е срам да ги пишеш тези работи?

    ОтговорИзтриване
  7. Твърде кратък и чуплив е животът, за да се срамуваме и крием неща, които всички правим, а и в случая те не са и най-грозните.

    От друго повече ме е срам. Срамувам се, че умират без време хора, които за някого са истински важни, а аз не мога да помогна. Срам ме е за десетките хиляди, минали през ръцете ми пари, които съм пръснал да си угаждам с храна и пиене по кръчмите, да черпя случайни хора, хаймани и повлекани. А когато някому истински потрябваха, ето, няма ги... От това ме е срам, чак се гнуся от себе си.

    ОтговорИзтриване
  8. То че си гнусен, си е вярно, ама май е дори опасно човек да те приближава защото е гнусно и направо отвратително! Добре, че не те познавам, жалка твар и не искам! Защо не си сложиш табела: "Аз съм гнусен и жалък", пък тогава се хвали, че изобщо нещо си ебал защото си и зловреден!

    ОтговорИзтриване
  9. Жалко и отвратително е, драга, кумирите ти, които наричаш духовници, да карат лимузини за по 300 бона, докато старци с по 50 години трудов стаж не могат да си купят лекарствата с мизерните си пенсии.

    Жалко и направо перверзно е да им целуваш ръка, докато те в интимния си живот правят неща много по-гнусни от описаните тук.

    Координирай си правилно ценностната система.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Координира си ценностната система ти, ако изобщо я имаш!

      Изтриване

  10. Мъж съм, запомни!

    Портос, последното коментарче не е мое, но донякъде съм съгласен с него! Това с психично болните, влаковите WC- та и храсталаците по гарите...потресен съм!

    С твоето мнение съм съгласен, но има и светли духовници като +Антоний!

    μ


    ОтговорИзтриване
  11. А пък с хърватката в един белградски плувен басейн се преструваме, че се караме, затова се движим интензивно, докато се ебем под водата, за да не ни хванат!

    ОтговорИзтриване
  12. О, фантаст!

    Отначало ми се стори смешно, но сега ми натовари личните и духовни ценности. Дамата на сърцето е една! Суета на суетите, Портосе!
    Знаеш ли, Портосе, не бих си позволил да общувам с теб реално, защото помрачаваш мислите. Общуването с теб е пустиня, в която няма оазиси- мислите и човещината загиват!

    Пиши позитивно, пиши по християнски! Публикувай интересни неща, които са полезни за душата.

    μ

    ОтговорИзтриване
  13. Анонимен, излагаш се! Какви са твоите абстрактни идеали? Повече не се натрапвай, защото няма да те чета!

    μ

    ОтговорИзтриване
  14. Портосе, такива анонимни "координатори" са изключително безсмислени, защо им публикуваш коментарите!?

    Анонимен, когато поживееш още 60-70 години, ама праведен живот, едва тогава може да достигнеш моите ценности!

    μ

    ОтговорИзтриване