"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

14 септември 2021

Я слушай бе, Копелдак цигански! (към архим. Григорой Лозев)


Днес по телефона архимандрит Григорий Лозев ме нарече мене "мръсно копеле".

Я, слушай бе, копелдак цигански, заченат в мръсотия и роден незаконно, захвърлен и израстнал в дом за копелета в Стара Загора: Аз съм направен в Карнобатското село Крушово на един железен креват, показан ми лично от баща ми, електро-инжинер. Родил съм се в Сливен от майка гимназиална учителка по философия. И съм израстнал във Варненския квартал "Васил Левски" на ул. "Д-р Басанович" 10.

Толкова ме ядоса ти с мангалската си арогантонст, че се сдобих с касов бон от паркинга между р-т "Водопада" и дървената преносима барака на приятеля на игумена ти Сиси Боата - депутатът от ИТН Васил Апостолов


И въз основа на него получих от Търговския Регистър във Варна на бул. "Осми Приморски Полк" 54 подпечтана със "син мокър печат" информация кои са в момента "управниците" на паркинга - доскоро държавна собственост. 

О! Изненада! Пак лелята на депутатчето от ИТН Жана Апостолова и г-н Рачев! Чакай бе, Сионий нали "манастир възстановяваше, та затова дяволът го нападнал"? Манастир ли реставрира той или подарява каквото докопа на присъдружни мутри?!




Ето ги мутрите, които ти обслужваш с разходките си до Сливен, боклуко цигански! Душо мръсна!

Я разкажи! Давам ти трибуна - прати на portos777@gmail.com текст, а аз ще го пубиликувам без редакции - Как и защо най-сетне митр. Йоаникий те изхвърли от Сливенска митрополия. 

И защо там се разхождаш като вълк-грабител с парите на Сионий сега бе, псе?

1 коментар:

  1. Видя ли днес митрополит Николай и епископ Сионий с кого се срещнаха последователно? При теб положението е: "кучетата си лаят, керванът си върви".

    ОтговорИзтриване