"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

12 септември 2021

Господин Тодор Катранджиев не отрече, че е циганин!

Току-що се свързах и с шофьора на еп. Сионий Велички Тодор Катранджиев на телефонен номер 0879555381. Помолих го да регситрира на домашния си адрес и моята бъдеща фирма за джумерки (пръжки), която смятам да създам веднага, след като купя, заколя и препържа някое прасе в момента, в който го уловя из гората на Варненския Франга-баир.

Споделих му, че не съм особено заможен и ще му платя наема, когато развия бизнеса и ще му дам тогава едно цяло печено прасе "с лимонче в устата и краставичка в гъза", но той отказа. Рече да си го ям сам!

Защо бе, Тодоре?! Където двама, там и трима! След като леля Еми живее у вас, та чак фирма си е регистрирала, не мога ли и аз, като нея и Наско, да си закача "шапката" в апартамента ти на "Александър Батемберг" 77 в Асеновград? 

Рече също и да си намеря някой педераст да си го еба, ако нямам с какво друго да се забавлявам. А това потвърждава клюката, че пияницата Сионий, когото всички досега знаехме като манаф или помодерному казано "бисексуален хомосексуалист с активна роля и ориентация"  вече са почнали да го ебат в гъза... 

Еби, Тошко, еби братко! На мене пръч не ми се чука, чукай си Сионий сам!

Има впрочем една френска поговорка: "Извънредно грозна жена се ебе с два чувала: Един на нейната глава туряш, за да не я виждаш и един на своята, за да не падне нейният, та да я видиш". 

Та кака Еми явно е твърде "хубава", а и са ви се скъсали чувалите, затова си решил да се ебете с Дядо Мраз (с боата) ли във вълшебния му чувал двамата?


* * *

Но инак искрено те поздравявам, Тодоре, задето си призна, че си циганин. Чест ти прави да се изправиш тъй гордо и да речеш: "Да, аз съм мангал!" Браво, братко! И аз съм мангал "по мляко"! Циганка в Сливен, дето съм се родил, девет месеца ме е кърмила, както все разправям, щото мама нямала мляко.  Нямала, щото не е крава. Или нямала, защото е вълшебница... Друг въпрос.

Та, обади се да се гушнем, Маймуно Родна!

* * *

И тъй, аз ли съм твърде пиян или е наистина твърде смешно, но се заливам от смях - Сиси Боата я "пердаши" в гъза двуметров мазен циганин.

Така е дядка! Като не става "с отпред", може и "изотзад", важното е "секс да има", да си "в играта". 

Ракията не прощава, аз затова я спрях, преди да си вземе обратно, каквото ми е дала. Спри я и ти, ако не е вече твърде късно за гъза ти.

Няма коментари:

Публикуване на коментар