"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 Философските статии на Дiана Харчук ТУК

20 март 2019

Моето оправдание и неговото поражение


Приех клетвата му със "светия потир в ръка" да ми бъде за осъждане (като на Юда), да ида в ада, в памет и за упокой на самоубилия се наркозависим, "лекуван" от тях с поп Добромир - Ст., който изпадна в тежка депресия и това го доведе до смъртта, след като чу тяхно "пророческо" заклинание, че е следващият смъртник след К. Ако Христос-Бог може да "приеме да е проклет заради всички нас", увисвайки на Дървото, аз, който съм не просто прах и пепел, а прашинка от прах и пепел, искам да опитам това за една друга прашинка.

Държах се арогантно и по селски, заради К. и в негова памет, когото тоя остави да умре, заради един грозен слух, непотвърден. След като К. с години му гледаше децата, помагаше му в делата и го играеше негов личен бодигард, но когато не го имитираше, грееше от доброта като слънчице.

Пих на двора с литрите за здравето на М. Ст. Аз така не пия, аз съм служител в Градски транспорт, работя по шест дни седмично често, на двойни смени по 16 часа някой път, а там всеки минава през дрегери за алкохол. Пих, както пи М., след като мина два пъти през пародията на терапия, в която всички пиеха вече тайно или полуявно и важното беше само "да пият с попа". М. дойде пиян в двора и се драчеше надребно и тихо. Попът извика полиция и започна дебнене на М. да се качи в колата си, което щеше да доведе до дългогодишен затвор за него - за друго нямаше повод да го задържат. Тогава хора от енорията осуетиха качването му в автомобила, дебнат от ченгетата, като застанаха между него и колата.

Боят беше за здравето на Алекси, когото за осем лева вкараха в затвора, подлъгаха го да изкара временно най-доброто от себе си и при първото падение пратиха по дяволите. И за украинеца П., когото също прибрах временно вкъщи, след като го изцедиха и изхвърлиха.

А сега, няма да разчитам на Аспаруховското РПУ, а ще пусна сигнал в прокуратурата по закона за здравето - чл. 146, че е обществено опасен луд, който системно бие публично в храмовия двор, често без никаква лична провокация, че нанася удари на непълнолетни деца с инвалидизирани родители, като Ангелчо, че пиянства и заедно с това приема психотропни медикаменти, предписани му от лекар, че крещи по хората... Представете си само как екип от лекари в една стая преглежда психичното здраве на "терапевта"!

Наздраве, момчета! Пия за живи и мъртви, без значение - в Рая или в ада!

* * *

Един човек в Христа познавах, когото тия ми помогнаха "да убия". Той се молеше в храма, без да го вижда никой, по очи пред иконата "Неупиваема чаша" не за друго, а за да го научи Бог как да помага истински на проблемните хора, с които тъкмо се срещна. Не се "хваля с него", не съм аз св. Павел, за него тъгувам просто. Защото тези опитности бяха истински, а не "опитностите" на тоя ненормалник, дето разправя как, докато с общ приятел си говорили за ангелите "богословски", той бил чувал почти как нещо много голямо и с крила, невидимо, приплясква зад главата му... Приплясква му арматурата на него и то яко цялата.

2 коментара:

  1. Как стъпваш само на нещастието на хората, вземаш го и го използваш за долните си цели. На теб изобщо не ти пука за тях. Даже и тях би оплюл при други обстоятелства. Жалък си. На всеки който ти чете писанията нека да дели на 20.

    ОтговорИзтриване
  2. Стефан Мездра26 март 2019 г. в 8:53

    Значи аз съм като всеки самоче гледам диема и сръбски песни

    ОтговорИзтриване