"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

22 април 2020

До Лимасолския владика за масоните, магиите и глобализма


по повод преведеното му в Двери бг изказване за глобализма и вярата

Тия масони никакви магьосници не са... Нищо не могат да омагьосат! Преди време ги бях поканил, ако си спомняте, да ми омагьосат оная работа. Бях заинтригуван от древните им окултни умения да правят не просто фокуси, ами същински магии, слушайки Стойчо Керев и един г-н Недков, а също и четейки "туй-онуй" за тях, колкото има достъпно в интернет. 

И реших да ги пробвам. 

Поканих ги публично, не само в блога си, но и по телефона, в пияно състояние звъннах от дома на едно софийско свещеническо семейство у което гостувах, пред свидетели сиреч, на свързалия се преди това пръв с мене главен редактор на в-к "Зидарски преглед", за да ми омагьосат хуя. По-точно попитах последния (редактора попитах, не хуя си, глупаци такива, дето не ми следите мисълта, затова и постоянно се обърквате - хуят ми не говори, затова и няма какво да го питам), та попитах човека "К'о ста'а с Колайдера?" и после го питах за хуя си. И той окончателно спря да ми говори. Сто пъти съжали, задето преди туй ме е поканил мило: "Г-н Ангелов, чест и почитания, споделете какво мислите за нас?"  

А аз му бях отговорил ето ТУК. Мил човек в интерес на истината. Сума усилия хвърли, за да ме увери, че можело да си кажа мнението без страх. Явно беше убеден, че всички масово мрем от страх пред сектата им. Толкова се престара да ме успокоява, че чак ме ядоса - Та кому и кога съм спестявал истинското си мнение бе?!

Бяха ми пратили и пръстен тамплиерски с тъпите си претенциозни надписи и малтийски рицарски знаци. Aма не е сигурно дали беше от тях, той подарителят си беше бездруго малко смахнат. Не е важно как и чрез кого. Носих го пет дни и се фуках, a накрая го продадох за пет лева да си купя цигари. А подарителя метнах, че съм го хвърлил в морето, разочарован от любовта му. Не, не беше мъж, използвам мъжки род за дискретност и конфиденциалност просто.

Тия са много мили и възпитани, по-мили са от Свидетелите на Йехова и съботяните взети заедно. Никога не псуват, а изразът "чест и почитания" им е нещо като "Амин". Та си рекох да ги науча да псуват, ама не стана... 

A колайдерът, ако не знаете, го правят в Швейцария и това е една машина, която се стреми да повтори... Първоначалния Взрив... Да еба мама им ненормална!... Извинете. 

Та като послушах и почетох, като разбрах сиреч колко сериозна може да се окаже работата - първо да ни омагьосат, после да гръмнем, реших да проверя има ли реална опасност. И ги поканих да ми омагьосат пишката. След като ги поканих, изчаках два дни, за да е сигурно, че магията е хванала и отидох да пробвам в един съседен квартал дали ми работи пишката (или им работи на тях магията) при една кака Р. Оказа се, че работи. Тоест пишката ми работи, а магията им не. 

А тя, пишката ми, нищо особено не е, меко казано, даже се срамувам да ходя на нудистки плаж заради нея, щото имам чувството там, че чак гларусите ми се смеят, кряскайки, като я видят. Една от бившите ми съпруги ме утешаваше, че може да е малка, ама при ерекция осем пъти се увеличавала. Как го беше сметнала сам не знам. Ама както и да го е смятала, сантиметър и половина да се увеличи осем пъти, откъдето и да го погледнеш, не е голяма файда!

Както и да е, да се върнем в темата. Та отидох да пробвам, ама не защото съм развратник, о, не! Заради научно-окултния експеримент. Работеше си идеално! Хем бях и пиян! Както казва Педя Човек с лакет брада - "Ей на, нищо работа, ама я свърших!"... Както е забелязал значи Болеслав Пруст, "анализирайки романистично" дейността им от времето на Древен Египет още в романа "Фараон" (на тия по-точно, дето те смятат за свои предшественици - египетските жреци и маговете на Вавилон), обикновени фокусници и шарлатани са.

Е, добре, като не знаят да правят истински магии, какво тогава знаят?! За фокусите вече е ясно. Могат да направят Гилотина, да. Могат да направят също така нацистки лагери на смъртта и социалистическа планова икономика, като създадат за целта съответните "всеобхватни идеологически системи", обясняващи "философски" всичко - от биологията през историята до икономиката. И като банкрутира едната идеология, да я заменят тутакси с друга. Могат да предизвикват сривове по борсите, използвайки механизмите на финансовия капитализъм, да си играят чрез МВФ с местните валути, да слагат оръжия в ръцете на враговете на глобализма и после да воюват с тях (увличайки всички в тая война) в името на глобализма. Изобщо много гадни копелдаци са. Извинете. Да продуцират могат в обществата, чрез най-нездравите им елементи, ксенофобия, хомофобия и религиозна нетърпимост, че после в името на обществения мир да озаптяват цели групи сред тях, за да не са заплаха за други групи, като тия предварително са ги насъскали една срещу друга. Могат да провокират епидемии и да доизмислят пандемии, за да въвеждат сетне в името на борбата с тях Диктатури. Да поставят бомби, да шантажират. Да оказват натиск върху личности и цели институции чрез лобитата си, създавани в тях. Типична секта от тоталитарен тип, да.

А могат и да се обаждат по телефона. От "скрити номера". Като на мене вчера по обед и то точно, когато спя тринайстия си най-сладък сън в 13:00 часа! Да мълчат, само дишайки тежко и зловещо в слушалката и таман като си поемеш дъх, за да викнеш "Да ви еба путката майна!", да затворят, явно добре знаейки какво ще чуят (ако са били те), за да не го чуят, понеже са много възпитани хора и културата им не позволява да слушат такива неща.

* * *

Та ти, Високопреосвещенство ти, митрополите на Лимасол Атанасий, много хубаво казваш, че сме на прага на Новия Световен Ред. И много хубаво посочваш чрез коя идеология той се въвежда - тая на Глобализма. Казваш и още, че не бива да сме негативно настроени предварително за отношението на тая идеология към Христовата вяра и Църква. Извинявай, Владико свети, ама ти със сигурност си прочел не само това, което и аз съм чел, но и много повече. Последното впрочем не е съвсем сигурно, ама го казвам така от куртоазия, щото съм готин и смирен. Та няма как да не знаеш, че масонският и ционистки елит световен (ционистки казвам, а не еврейски или юдейски - държа да се отбележи, защото самите израилтяни са жертва на ционистката върхушка, която отдавна впрочем е наднационална), досега не е създал ни един "нов ред", който да не е открито враждебен към ортодоксалното християнство и Църква или да не се опитва да ги преобразува до неузнаваемост в името на своите идейни митологеми, а да не е и катастрофален и зверски спрямо елементарната човещина. Дотук с това, което казваш. Това което не казваш пък е, че това не е глобализация в името на общочовешките права и свободи, а в името на всемирен тоталитаризъм и икономическа централизация и диктат. Не казваш още и че зад него стоят ционистите.

А какво биха рекли за тоя Нов Световен Ред Светите Отци и подвижници на Православната Църква, предвид заявените цели и методи, чий проект е той в същината си, на кого, дето го очакваме да се яви пред края на Историята преди Христос и вместо Него, ще кажеш ли, богослове?!

P. P. Мили масони, ако четете това, оттеглям предизвикателството за омагьосване на оная ми работа. Ако се амбицирате и вторият ви опит вземе, та хване, не знам просто как бих живял! Затова (не че искам, но ако все пак настоявате нещо да омагьосате), омагьосайте ми напримeр... черния дроб!

Няма коментари:

Публикуване на коментар