"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

11 март 2021

Прозрение (на вниманието на ЛГБТ)


Та значи бисексуалните като неупокоения  умрял "бивш митрополит" Геласий, татко на Николай Севстиянов Пловдивски, презират пасивните хомосексуалисти като сина си (споменатия Николай), задето не се интересува от жени. В това същото време хомосексуалистите (и активни, и пасивни) презират травеститите-мъже, щото травеститите искат да са жени, а пък бисексуалните и хомосексуалиатите смятат, че да си мъж или жена (според случая) е въпрос на идеология или на кефа им какъв е в момента. 

Как може да си алфа-мъжкар, докато онождаш мъже, питайте "епископ" Сионий Велички. Само той в БПЦ го умее. Като се напука на някоя софра с ракия като свиня, биел сътрапезниците си и после ебял каквото мине и му се хареса. Така на една софра в Гигинския манастир се опита преди години да пипа мен. Първо се пробва да ме мляска по ръцете уж за "простено-прости", после се престори, че ще ме удря. Тогава аз излях шишето с крушова ракия в ръката си назаеми и му казах съвсем сериозно, че пипне ли ме пак където и да е, ще го убия. Що не еба и би мен е ясно, а що е ебал и бил вас, питайте петте лева (от него) в джоба си.

Та травестите ги презират всички (от активните педерасти, през бисексуалните, та до пасивните гейове), защото им завиждат тайно, понеже само травеститите знаят какво искат - да станат от мъже на жени, па другите не знаят - прищява им се според случая, емоцията или вида алкохол, който в момента пият. Добрата новина е, че травеститите презират всички останали едновременно, наричайки ги педерасти. 

Та ако аз реша да съм такъв, със сигурност ще стана точно травестит, защото се възхищавам от последователността им!... Симпатичен стар филм беше, мамка му, "Играчка-Плачка" с Шон Конъри... Както и да е.


* * *


Абе, ЛГБТ, аз ви се предложих за пи-ар, а вий не се обадихте. Хак да ви е сега, секта такава световна!


П. П. Отче-дяконе Кураев Андрей, тръгваме в сещен бой!... Подпис: Твой Светослав (вцърковен от тебе с книгите ти) Източно-православен Хулиган... 

Не, аз не съм хомофоб, просто хомо-манияците прекалиха...

Няма коментари:

Публикуване на коментар