"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

08 март 2021

Долу ръцете от Дякона!

връщам жеста за този твой коментар отпреди години ТУК, Протодяконе... Честь имею!

Една "църковна" мутра, дето в около 2008-та година беше във Варна в качеството си на някакъв митрополит, забравих чий, май на нещо като Танганайка, тия дни свали расото на Протодякона Андрей Кураев... Тая мутра, дето се сетих, че съм я виждал чак като стана Московски Патриарх, сетне разбрах, че заедно с престъпника Владимир Путин имат общ корен от едно село край Москва - Михайлово, си помислила, че след като владее цигарената контрабанда и има имоти на Френската Ривиера, може да пипне с мръсните си содомски ръчици Кураев, заради когото станах черковно православен и съм чел, преди да срещна лично пак във Варна и съм го запомнил тъй сякаш всякога съм го познавал, защото е било чест и радост за мене да го чета и пипна, което сам със сигурност не помни, но не ми пука, щото честта е била само моя.

А някакъв руски поп с блог аполодирал деянието на Московската "светейша" мутра?!. Един като тия вероятно, дето лично видях, като прошетах из Русия самия аз, които пият "синьо" уиски "Джони Уокър" за по 200 долара бутилката с разредител грузински коняк, докато народът им яде гречка и елда за по пет копейки килото, чувствайки се "благодарен", задето нещо въобще яде.

Слушай попе, някой си Николай Бабкин, ще преплувам и Дунав, и Днепър, и Днестър ни на кон, ни с "Радецки", щото не съм ни Аспарух, ни Ботев, а с ръце, че зная да плувам, та ще се върна пак на Червения (красен) Площад, за да ти разбия (разкрася) мутрата. След това ще подпаля Москва за последно, за да се свърши вече с тоя ваш "трети Рим", блядове такива и сукини синове, та да няма четвърти и да се срещнем най-после с истински Грешник и Перстъпник очи в очи - със самия Антихрист, а не да се занимавам с вас келявите негови предшественици и предвестници повече, щото ми писна да ми мърсите вниманието с тривиланите си грехове, да ви еба путката майна. 

Аз от пестъпници-контрабандисти като "патриарха" ти и еврейския син Володя Путин, кагебейчици, станали олигарси, акъл не ща, ни съвест. Нито от тях, камоли от мазната ти руска камилавка или от вмирисания ти казашки ботуш, както пък казва нашият Протодякон Игнатий Лъвски, подмазвачо на разбойници и крадци, дето щеше да носиш не расо, а магьосническа шапка, ако не бяха светите ни царе, патриарси и книжовници, калдун (по душица) калпав!

П. П. Предай на оня жид Путин, превзел Кремъл, да пусне и Навални, за да го запомним с нещо добро поне. Щото ние помним Пушкин, Есенин, Висоцки, Рубльов, Кураев и Навални до един и ги рецитираме, но тираните не помним "лично и по име", освен да речем Калигула, Хитлер или Нерон. Последните помним, щото са били талантливи в нещо (един със сестра си, друг с племеницата си, третия с майка си), а "патриаха" ти, попе, както и тиранина ти Путин, ако не реабилитират Кураев и не пуснат Навални, ще ги запомним само с това, че единият препродава незаконно цигари, а другия го харесва лесбийката Ангела Меркел. Да вдигнат ръцете си от Кураев, кажи им, за да ни станат поне малко отмалко симпатични като оня провален семинарист Сталин, който изби милиони, но поне не посмя да докосне Михаил Булгаков... 

И а - замалко да забравя: Обирайте си руските круши от Българската ни Украйна!

2 коментара:

  1. Имаш талант да пишеш, но може би трябва да опиташ на по-малко водки?

    ОтговорИзтриване
  2. Много е талантлив, с изящество сръбва от бутилката. Много е смислено да го четеш, отлично пропиляно време:)

    ОтговорИзтриване