"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 Философските статии на Дiана Харчук ТУК

04 февруари 2018

Професор Иван Желев циганин?


Оказа се, че проф. Иван Желев е циганин! Преди малко ми го съобщиха по телефона хора, на които не мога да не вярвам! Казаха ми да погледна снимките и на децата му - ниски и черни съвсем по цигански, аз обаче нямам време за такива глупости, извинявам се, макар че преди години един приятел много настояваше да "прегледам снимките" на дъщерята и жената на поп Силвестър от Сливен, за да видя, че са... циганки, което под брадата на Силвестър почти не личи, тогава първо отказвах, а после погледнах, за да направя "откритие".

И Вуйчо Ваньо също е от Сливен (с майка от Хасково) по информация пак по телефона.

* * *

Та циганският професор по "Нов Завет" "ръкоположи" преди време за доктореси две циганки:

д-р Жасмина Донкова - кардашка 

и д-р Деса Пулиева - копанарка:

Кардашката го призна за цигански цар на БПЦ, копанарката обаче не. Винаги съм харесвал копанарите - Домне, милуещи, княз Влад Цепеш - Дракула е вампир!

* * *

Вуйчо, честит Банго Васил бе, макар на патерици!

* * *

Не случайно всичките цигани се "пишат" за Пирински македонци... Аз не знам вече - чудя се, тия Пиринци все ли са черни или "македонстващи" цигани от Сливен и Хасково са се навряли там, за да ги почернят?

8 коментара:

  1. А аз искам да се поклониш на митрополит Антоний като антихрист и папата като Бог.По голем играч и използвач от Живко манекена няма.Той е антихриста.А времето тече всички ще умрете ако не му се поклоните включително игнатката и йоаникий които ще разпределат наследството си според божията воля по молитвите на босовете на церков нашая матер.

    ОтговорИзтриване
  2. Г-н Портос, как си обяснявате слабата реакция на нещата Ви, в ФБ профила Ви? Исках да видя коментари на читатели, а намерих по едно лайкче, или хич. Къде се коментират Вашите проучвания? Не се и споделят! А не са лишени от пикантност. Фактологията, да речем че е относителна величина. Поне при Вас де!

    ОтговорИзтриване
  3. хеле па и ти си един расов екземпляр, не ти е работа!

    ОтговорИзтриване
  4. Боли ме хуя за Facebook, блогът съществуваше и преди Facebook достатъчно посещаван, вероятно и ще го надживее... (към първия коментатор)

    Расов съм - трако-славянин - личи ми по чертите, фигурата, цвета. Чистокръвен не съм - половин сърбин, половин тракиец. Но нищо циганско в мене няма, освен "млечната ми майка" - мама не вярвала на "хуманите", па ме дала на родилата нея заедно циганка да ме кърми почти година... Не мразя циганите, просто се чудя как тъй се напълни БПЦ с цигани, педерасти, помаци като нине здравствующия Видински митрополт и "бивши" протестанти... Където е мършата, там се събират и орлите ли, както е "по Евангелието"? (към втория коментатор)

    ОтговорИзтриване
  5. Портос ако не се лъжа е част от БПЦ а не при Геврасий.А там енориаршите ги е срам да защитят Христос- делото и учението пред симонистите половината гонили убивали и клюкарели невинни християни.Той е жив Св пророк Илия.

    ОтговорИзтриване
  6. Аз незная как този мълчи по македонския въпрос на владика Стефан.И изповядва мишочество.Епископите в официалния православен свят работят ли в съгласие и единие.Говорим за очреждаване на автофекалии,автономии и епархии.Анти-патриот,анти-християн, а владикиан,някъква нова ерес над и против Родината и Христос и идеята им.

    ОтговорИзтриване
  7. Човека не пита дали те боли хуя, а как си го обясняваш!Щом имаш фейсбук и пускаш полюциите си в него, явно те боли. Обаче нито там, нито тук се коментира. А посещаемостта ти идва от това, че хората проверяват какво гнусничко си изпляскал.

    ОтговорИзтриване
  8. Та ти като си бял,не знам какъв ти е критерия за черен,да не си шваб,саксонец или ....?!Толково си превъртял,като ти гледам клиповете,че си не само куко но и нагъл куко!!!Не знаеш ли,че прабългарите не са европейци?!Простак мазен.Все пак ти благодаря за инфото за гей клириците.Ти май ревнуваш?!

    ОтговорИзтриване