"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

12 май 2020

Писмо до няколко манастира, митрополии и храмове


Здравейте,

Преди около две седмици се запознах със самотна майка на две деца (изоставена от баща им и съпруга си преди години да се грижи за тях самичка), запознахсе с тях и лично. Жената е безработна от месец и нещо заради въведеното от Правителството извънредно положение и карантина, освен това и носи кръста на тежко онкологично заболяване (левкемия, рак на кръвта), след две трансплантации на костен мозък и други терапии, за които е пожертвала свои имоти в родния си град, а сега е на лечение, което и струва 7500 лева месечно, от което държавата поема само 6000. Тези дни се наложиха да се правят изследвания, които й струваха около 2000 лева. Организирайки мои приятели от църковните среди - клирици и миряни, аз не успях да събера повече от около 400 лева, така че за изследването клиниката усвои част от парите, отпускани от държавата за лекарствата й. Но това изследване беше важно, защото то трябва да покаже как ще продължи лечението й, с какви и колко лекарства.

До 20-и тоя месец е жизненоважно за нея да разполага в сметката си не само с въпросните 1500 лева "горница" върху 6000 лева, които държавата отпуска за лекарствата й, но и с липсващите вече от тях 2000. Помогнете ми да се опитам да съберем за нея нужните 3500 лева. Абстрахирайте се от това кой и какъв съм аз (колкото от вас, получателите на писмото, което е с комбиниран адресът, ме познавате или сте чували за мен) и нека бъдем християни и хора!

Ако отговорите на писмото ми (portos_@abv.bg), ще ви върна и аз отговор с неин телефонен номер, за да разговаряте и лично с нея, ако желаете. 

Тук поставям банковата й сметка с имената:
BG72UBBS80021085666030
Петка Петкова Делирадева

2 коментара:

  1. Уффф горката жена по-вероятно е да и навредиш отколкото да и помогнеш като те знам какъв боклук си дори някой да има желание да и помогне заради теб шанса и намалява най-добре се разкарай мазна и нечистоплътна свиньо за да направят нещо хората за нея.

    ОтговорИзтриване
  2. Че аз съм се "разкарал" бе! Ето там е сметката. Направи нещо ти като човек от хората за нея! Пращай направо, аз какво ти преча?! Двама вече го направиха!

    ОтговорИзтриване