"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

16 май 2020

Личен въпрос към безличен коментатор


Абе, след жеста на митр. Антоний, който направи по моя молба, коментаторът в блога ми, най-върлият му апологет анонимен, пишещ под публикациите ми, дето го обожествяваше, а мене най-грозно обиждаше, що се умълча?! Айде едно коментарче да пусне (но без обиди към трети лица, освен касаещи синодни владици), веднага му го одобрявам!

Подмазвачите, при това бездарните и страхуващи се даже името си да оставят, никой не ги харесва май-май?! Даже не ги харесват и самите Венцеславни от тях. А?!

27 коментара:

  1. А бе главоч празен , на дедко ти Антоний му дреме на парфюмирания кур за тая жена и нейното заболяване ама си толкоз тъп ама си тъп та чак дрънчиш на тъпо.Има пари и си купува нещо което иначе няма как да си купи или набави - нарича се авторитет.Това е поредния му скъпо платен рекламен трик.Да не мислиш че тея пари ги е извадил от джоба си или се препотил за тях ама нали си тъп се връзваш на евтини скъпо платени номера.Да дадеш толкова пари за да изглеждаш толкова евтино го може само дядо ти Антоний.С чужда пита помен прави с чужди пари рublic relations (PR) прави.Ела да го видиш като се напие каква благотворителност прави , дали е дал тия пари по курви или в некоя кръчма за него е все тая - мутрите му плащат и това не е геройство бе недоносче тъпо ама и ти веднага му се огъзи да го тура на майка ти продажна.

    ОтговорИзтриване
  2. Ами добре, ще проверим теорията ти и другия месец пак ще пробваме да му вземем. Да не мислиш, че лекарства за рак се пият само един месец или че аз съм "само малко луд"?!

    А каквито и да са мотивите му и откъдето и да ги е извадил парите, все пак даде нали, докато други не се и обадиха, а трети се опитаха да мародерстват и да беснуват!?

    ОтговорИзтриване
  3. В по-предна публикация цитирах...мисля,че е достатъчно. Времето ме предразположи да скиторя по планината.

    ОтговорИзтриване
  4. Анонимен, каква е тази излагация и злоба в коментарчето ти? Голяма злоба, голям яд!

    ОтговорИзтриване
  5. Да добавя, че не съм те обиждал...всичко е градивно- започна да правиш човешки неща.

    ОтговорИзтриване
  6. А така, объркали се сега моето момче?! Вече не знаеш с кое ще се харесаш на Антоний - като ме хвалиш, настaвляваш или плюеш. Бъди просто себе си бе!

    ОтговорИзтриване
  7. Не мога да бъда със "статично" мнение за теб. Задължително ли трябва да се харесам?

    ОтговорИзтриване
  8. Заискря, миличък, от динамика, като албански светофар. Айде, цунки от чичо ти Светльо за почитаемата госпожа майка ти! Съвсем уважителни!

    ОтговорИзтриване
  9. Като постъпките ти.

    "Който ще въздаде всекиму според делата му"(Рим 2:6)

    ОтговорИзтриване
  10. Мисля също така, че трябва да не се публикуват някои коментари, които са безсмислени фикции. Според мен трябва да недопускаш подобен варварски начин на писане. Това не е давление, а съвет за по-хигиенично писмено изразяване.

    ОтговорИзтриване
  11. Оставям ги да говорят и пишат за мене каквото искат. Мене ми стига дето, където вляза, всеки изказва почит, че каквото и да съм сторил и казал, никой истински не посегна, включително и горе в Трънския гингирлик, дето всеки би могъл да ме затрие, без нищичко да се чуе. Не посегна даже Павел Чернев, нито по време на предаването "Съдебен спор", нито сетне. Макар че, аз сетне летях за Москва с църковна представителна група и това може да го е пообъркало относно картинката за мен, рисувана му от сливенските попове, като "либераст и хомофил". Бог да го прости Павел, същият, чиито хора преди това бяха пребили в трамвая активист на БСП за непочтителност към него, а с Павел сме си писали впоследствие с взаимно уважение във Фейсбук, след първоначална размяна на остри реплики... Посегна или по-точно имитира посегателство само синчето на мангала-националист поп Евгений в споменатото предаване по телевизията, при това по сигнал от баща си, както се видя сетне на записа и от пубертетска жажда за пет минути слава. Посегна и едно самозабравило се махленско гуру поп Георги първо, защото вярваше, че аз съм му като наркоманите, който може да пречупва психически или с бой и после, защото всички си бяха повярвали, предоверявайки се на собствената ми самоирония, че много се страхувам. Е, имам новина, от нищо не ме е страх, по-точно страх ме е, но не достатъчно, за да си превия съвестта... И трета причина имаше - твърде близки бихме много години, за да преглътне Георги без афект в очите думата "Боклук".

    Писмото от канцеларията на митр. Антоний го публикувах, заради желанието да се види, че пари не крием, по-точно, че не съдействам никак в такова нещо. Съобщавам за всяка сума, за която ме извести жената или за всяко лично до мене съобщение от вас... Към тая сметка нямам ни касателство, ни достъп. После се сетих за тоя тука виртуален "лъв", та в контекста, реших да го попитам:

    "Е, друже и в канцеларията на Антоний влязох, и там се изправиха да ме посрещнат (виртуално), а ти, дето не си знаел чекия да си направиш, когато аз съм защитавал вярата Православна и отделни човеци и тука, и по много медии, още преди 15 години, кой си?!"

    ОтговорИзтриване
  12. Нека и още нещо подчертая: на десетина от хората тука, без да сме си видели очите, им стигна честната ми дума, включително на самия Антоний. Никой не поиска ни от мене, ни от Петя, да представяме епикриза. По-точно само една приятелка поиска, но при нейния случай това са професионални навици, защото е юрист. Отказах да искам и да препращам от Петя такова нещо - аз, човекът който е виждала само по Viber-камера да искам нейни лични документи, за да препращам на трети лица, които тя въобще не знае, няма как да стане, щото имам още някакво чувство за чуждото достойнство, при все всичко, на което съм се нагледал в годините. Такива неща се дават само на официaлна медия и професионални журналисти, които гарантират дискретната работа с тях и също сами не показват на никой дарител.

    Петя видях по Viber, слушах 15-годишната й дъщеря и 6-годишния й син да си играят или да говорят помежду си и с нея докато разговаряме с Петя по телефона, имам тяхно актуално общо "селфи". Оказахме се и с общи познати, лежали по същото време с нея в София при химиотерапията. Това ми стига. Сдобих се случайно с ЕГН-то й, когато пратих по Изипей съвсем нищожна сума, чак жалка, но толкоз имах. Тя разбира се, твърди, че ЕГН-то на Петка Петкова Делирадева, което ми се показа на обратния документ, не е нейно, а на братовчедка й ужким. Че получавала парите през братовчедка си, заради някаква неуредица с нейни сметки и документи. Но при запознанството ни тя се представи като Петя, без да е ставало въпрос ни за проблемите, ни за нуждите й, та е малко странно двете братовчедки да се казват едната Петка, а другата Петя (неясно умалително на кое име). Тази жена хитрува, защото се е напарила от "помагащи", дето научавайки нейни лични данни, са опитвали да я третират като проститутка. По ЕГН "братовчедката Петка" е на същата възраст точно, на която и Петя ми се представи при запознанството. Чудни ще са тия братовчедки-близначки, казващи се заедно по един и същи начин.

    Влязох в сайта на НАП, за да й видя здравноосигурителния статус - единствената свободно достъпна по чуждо ЕГН информация за обикновен потребител на интернет. Чудно ми беше как работила доскоро жена и родител на непълнолетни деца трябва да се лекува по частни клиники, при това с онкологично заболяване. Направих го още преди да засъбирам пари за нея, но не защото ми пукаше за изпратените от мене жълти стотинки, а защото у мене се породиха... чувства към нея, като към жена и исках да разбера не с пари лъган ли съм - майната им, парите са хартийки, а да не си излъжа пак сърцето. Е, тя не е здравноосигурявана от 2015-а година оказа се. Горе-долу от времето на изтичането й на "отпуска за майчинство" на малкия й син... Много часове "хапах устни" да не я попитам, за да не се огорчи от "проверката" - е, попитах, но уж питам за фиктивната според мене братовчедка Петка. И тя от "името на Петка" ми обясни, че Петка е без осигуровки, защото мъжът й я изоставил да плаща негови дългове, та работила "на черно" и без договори, за да получава чисто по-голяма сума...

    И тъй, видях децата, чух ги, видях и "състоянието по НАП", знам и че е била на химиотерапия. На мене и едно от това ми стига за Петя, без да имаме предвид и нищо от изброеното по-сетне, касаещо уж "Петка" братовчедката, пък и знам какво е особено сега положението на тия хора, заради свинята Бойко, дето "пести бюджета" за всички, освен за съдружни фирми и властова клиентела...

    Та, друже, дето ме пращаш да на фитнес и да се парфюмирам, за да замязам на идола ти Антоний, оказа се и че със скъсани галоши аз мога да вляза там (че и пълно доверие с почит да получа), където ти май и гъза си да обръснеш, няма да припариш!... Всичко това пиша, защото някои от коментарите ти в годините (един и същи си, от стила си не можеш да избягаш) ме разсмиваха, ама някои и дълбоко ме жегваха и оскърбяваха.

    На останалите Ви благодаря, че се доверихте на... сърцето ми

    ОтговорИзтриване
  13. До коментатора, който препоръчва да не му публикувам коментарите на редовно обиждащия ме:

    Ама вие знаете ли какво става, когато по каква да е причина му забавя коментар да публикувам?!

    Започва цяла серия от чакащи негови възвания срещу цензурата, крещи за свобода на словото като Слави Трифонов на концерт. Сякаш не в един блог, чийто автор понякога описва как пръднал, па се насрал или пил, докато не припаднал, а английски благородник иска думата в Горната Камара на Парламента!

    А обидите му някой път ме карат да се треса от смях, поглеждайки ги отстрани. Направил си вкъщи църковен кът с... Напрестолно Евангелие, сложил снимка тука на Евангелието, денонощно следи всяка извява на митр. Антоний да не изпусне и една негова дума и ме праща да се къпя с думите "калтак, помияр" или на фитнес с "дебелак"!!

    А на него пък, дето ме питаше що са ми нощни отговорите на коментарите, що не съм спял, съвестта ли ме гризяла, ще кажа - щото работя нощни смени бе, тъпанар! Денем пия, спя и обичам отдалеко П.!

    ОтговорИзтриване
  14. Ауу, това цели есета Бе!

    Твърде пресилено е това с почитта към теб.
    Не е моралално и редно да се посяга за слова. "Който изобличава човека, ще намери отпосле по-голяма благосклонност, нежели оня, който с език ласкае."(Пр 28:23)

    В "Съдебен спор" трябваше да проявш по-голяма мъжественост, когато защитаваше "истината" си (ако е била такава), а трамвайните истории ми се виждат долни.
    Отец Янакиев записва имена "за здраве" и "за упокой" във "фейсбук" и ги поменава в службите- това ми допада. Влизането му в реката на Богоявление се харесва от множеството.

    Колко му е да те пречупи човек?
    Не съм запознат с Отец Фотакиев, но ако ти е посягал (както се жалваше) е крайно непристойно от негова страна!

    Съмнявам се да си защитавал вярата, защото хуленето ти приляга повечко.

    Имаш нужда от фитнес! Ако спортувш редовно, ще имаш здрави мускули и кости, силна имунна с-ма, повишена енергия, по-добра памет, повишена интелигентност, ще си смел и по-добре изглеждащ.

    Не е твоя работа къде мога да влизам или излизам!

    "Келтак" и "помияр" не са мое дело.

    Относно постъпката ти- "Тъй да светне пред човеците светлината ви, та да видят добрите ви дела и да прославят Небесния ваш Отец." (Мат 5:16)

    ОтговорИзтриване
  15. Кога се наспа, кога засмука водката...фитнес, фитнес!

    Какво ще стане, ако влезем в Парламента? Нищо! Аз не участвам в този протест, защото е безсмислено. Сега би ми цитирал Стайнбек: "И през цялото време мишката наблюдавала от дупката си, мислейки за нещата, които са чужд проблем, докато не станат твой!", а какво ще се промени с влизането в онази сграда?
    Плащаш членски внос под формата на данъци за да членуваш във въобразената реалност България, а в замяна какво ти гарантират? Институциите служат ли ти? Когато се разболееш дали ще се чувстваш сигурен, че ще ти се окаже нужната подкрепа, когато не може да се справиш сам? Въобразената реалност също няма да оцелее сама без членски внос. Може да се борим да спасяваме футболен отбор (въобразена реалност), а човешките същества?

    Хората са различни-институциите си остават същите.

    ОтговорИзтриване
  16. Портосчо, по- културно в общините, че трябва да му публикуваш коментарите...

    μ-(отличителен знак за да не ме сравняваш с други!)

    ОтговорИзтриване
  17. Четеш ли ежедневните Евангелски и Апостолски четения? Купи си и Софроние!

    μ

    ОтговорИзтриване
  18. Да, ще си направя в ъгъла на стаята и параклис, ще си назнача и клисарка. И ще я карам да излиза на двора, изнасяйки цялата утвар с книгите и иконите, когато си бия чекии. Като теб.

    ОтговорИзтриване
  19. Един коментар не ми е публикуван! Утвар имам само едно гръцко настолно кандило. Трябва да четеш православна литература!

    μ

    ОтговорИзтриване
  20. В "Съдебен спор" се хвалеше, че си опитвал с всичко:) - с насекоми правил ли си го?

    ОтговорИзтриване
  21. Обмислял съм проект за параклис в двора на вилата ми. Проблем има с освещаването, а без него си остава една постройка.

    μ

    ОтговорИзтриване
  22. Току-що си поръчах книги на любимото ми издателство "Изток-Запад":
    -Червената книга (Liber Novus) от Юнг;
    -Опити.Том 2 от Монтен;
    -Юдейстката война от Флавий;
    -Богословско- политиески трактат от Спиноза;
    -Свръхинтелект: посоки, опасности, стратегии от Бострьом;

    Чака ме литературно пиршество!
    Спорт, четене, изучаване и служене на Бог- така се развува успешно човек!

    μ

    ОтговорИзтриване
  23. Бате Портоско, писах един по- дълъг коментар вчера, защо не е публикуван?

    μ

    ОтговорИзтриване
  24. Днес се натоварих стабилно!

    Кардио тренировката ми:
    -Бягане 9 км;
    -спринт 5 х 50 м;
    -скачане на въже 12 минутки;
    -изкачване на стълби към 10 минутки.

    Сега една бърза вана, а после до към 20 ч.-четене на терасата.
    Солите за вана с ванилия и кокос на "Lavera" са страхотни, а имат и лосион за тяло, който обожавам! Ползвам био козметика, защото е екологична.

    ОтговорИзтриване
  25. Изтрил съм го вероятно погрешка с тоя на един друг, съжалявам, ако искаш, дай го пак.

    ОтговорИзтриване
  26. Щом не е умишлено -няма проблем! В момента не мога да формулирам мислите си, а не беше и важно.

    μ

    ОтговорИзтриване