"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

30 май 2020

Сънища

Оня ден (в дневния сън между две нощни смени) сънувах, че на една маса сме седнали аз, прекият ми началник в работата и едно бяло куче с клепнали уши тип лабрадор. Оня чертае нещо "по работа", а кучето с един химикал до него чертае и то нещо-си свое подобно и го гледа с любов и възхищение.

И по едно време решавам да впечатля кучето, изревнувал вниманието му и му викам:

- А знаеш ли, че моята котка, като я помоля настоятелно и изчакам търпеливо, ми проговоря като човек?
- Стига си дрънкал глупости бе! - вика ми псето с човешки глас - Котките не говорят!!

Бог ми е свидетел, точно това съвсем буквално го сънувах!

* * *

Преди години пък в Сърбия бях сънувал, че съм юнак, който трябва да стои буден (в съня ми самия сънувах, че ми се спи) за да пази Вълшебната гора от зъл Великан. За целта една малка фея, малка колкото врабченце, лети и пърха пред лицето ми и с клечки между клепачите ми държи очите отворени, а една възрастна фея с човешки ръст клекнала прее мене ми върти "свирки".

Бях сънувал преди години и че яздя на кон в Пловдив край х-л "Тримонциум" с рицарска пика, а митр. Николай ме напада в нещо като кош, ама прозрачен, плетен от пръчки и с перка (като хеликоптер) отгоре по въздух, ама вътре гол по жартиери, а аз с пиката се опитвам да го съборя.

* * *

Питам ви: има ли сред Вас даровит тълкувател на сънища или професионален психиатър, който да ми обясни какво означава всичко това в коментар под публикацията?!

1 коментар:

  1. Закупи си надуваема жена/мъж и ще ти мине.

    П.П. Извини ме, но нямам желание да чета толкова (последните ти две творения...) Пиши кратко и изчистено!

    μ

    ОтговорИзтриване