"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

22 май 2020

Сашо и Данчо от блог "Доксология" в Педерастка Градинка


Шпионка на блог "Маран-ата" се добра до общи снимки на двама от най-актуалните в блог "Доксология" Сашо от Карнобат и Данчо Георгиев, извършващи своеобразен обход във ВИП-педерастката синодна дружинка на БПЦ-БП.

Какво правят ли? Обират рано сутрин краставиците. Ех, Саше, ех градски! Разгърмяха ти окончателно гъза! Сега цял шивашки цех с китайки не мож' го закърпи!

А можеше да станеш Карнобатман!

Селският поп Р. от Н. З., както научих наскоро от един нов приятел, казвал: "В казармата ме научиха на наркотици и на педерастлък". Него в казармата, а вас в семинариите. Попа го ебял Гошо селският луд срещу 20 лева на час с 10 лева предплата. Калайджията ебял попадията, а Гошо ебял и калайджийката. Ей на това някои обърнаха цялата БПЦ

Освен това тия глупаци там толкова са си повярвали, че са сложили на блога си банкова сметка да ги подпомагат читатели. Саше, не се подвеждай от това, което се случи с моя блог тия дни! Хора, които ми вярват, пратиха пари за болна и бедстваща жена и то направо на нея, не на мен  да пия и да ям. Никой няма да прати пари на здрав и прав мъж, за да пише и твори, особено глупости като вас, даже да ги харесва. Тук не е Франция. Слагал съм и аз сметки през годините, никой стотинка не е превел в тях. А пък и моите хора имат пари някои от тях, за разлика от твоите, които и да имат, не дават, щото са и те крънкаджии като тебе.

Явно еп. Поликарп и архим. Никанор спряха кранчето, а? Знаеш ли що? Щото тия дават веднъж на високосна година за Бог да прости.

Ако искаш като мене да пиеш с кофите близо 15 години за владишка сметка, не става с хвалби и деликатно-фини критики градивни. Псува се наред и безогледно, каруцарската, хвалиш ги много рядко и непредвидимо на произволен принцип. Така се държи поп на тръни, кучка на ху* и змей на верига, мойто курвенце. Оп, исках да кажа детенце... Топките ти обаче за такова нещо трябва да са големи, рунтави, отпред и лични. А не малки, епилирани, чужди и отзад.

П.П. Снимките им ще видите след малко на стената ми във Facebook. Освен това на снимките няма нищо скандално и компрометиращо владиците, за разлика от снимката на Сашко отпреди години с еп. Генадий Стандзиус, прегърнати през кръста в хотелско фоае и усмихнати като младоженци. Владиците сега са явно причаквани на площада пред храма или в притвора повечето. Самореклама малко в стил на Наташа Войкина от Враца - снимка "Вижте ме, как минавам на два метра от владиката и го гледам закачливо".

20 коментара:

  1. Ама нямат с митрополит Антоний!

    μ

    ОтговорИзтриване
  2. Сигурен ли си?!? Не казвам, че имат, просто питам ти колко си сигурен. Може аз да не съм я сложил тука, заради жеста, който направи и начина.

    Имат и с леля Николай, ама е кодирана за сваляне.

    ОтговорИзтриване
  3. Много се радвам, че мнението ти за него стана на пух и прах!

    ОтговорИзтриване
  4. Митрополит Антоний е духовник, който ми увеличава и укрепва вярата. Той е умен, мъдър, начетен, образован, знае много езици, достоен, доблестен, милосърден (отзова ти се веднага). +Антоний ни дарява с жива вяра! Много е спокоен (не обръща внимание на нищо маловажно), притежава душевен мир и красота. Трябва и ние да придобиваме от неговите качества за да се развиваме като човеци.
    За мен той е светъл пример!

    μ

    ОтговорИзтриване
  5. Много ви е грешна информацията.. Снимката не е качена от уважение към митрополит Антоний....

    ОтговорИзтриване
  6. Айде сега, Анонимник, да не прекаляваме и да не преиграваме. Антоний си е Антоний, просто се показа и сърцат човек.

    И не знаеш какво съм помолил и кого да му кажат от мене лично (макар да не съм сигурен че е стигнало до него или стигнало ли е точно в този вид), за да реагира така светкавично бързо.

    Но и така да е, макар да се съмнявам, че това е причината, пак е добър показател за него, защото се показва като реагиращ и чувствителен човек. На останалите, ако щеш тъпан им бий на тлъстите уши, ако щеш с добро, ако щеш със зло, по-скоро умрял ще събудиш.

    ОтговорИзтриване
  7. Нормални снимки... от благоприличие не се отказва снимка!

    Портосе, намалих физическите упражнения, като ги сведох до петдесет минути дневно. Ще прекарвам повече време в придобиване на духовно знание, а светското ми омръзна. Обмислям да се посветя в изучаване на втора магистратура: "Църковен мениджмънт" в СУ.
    Бих се радвал от сърце, ако придобия личните и духовни ценности, които +Антоний притежава. Неговите когнитивни умения са впечатляващи.

    μ

    ОтговорИзтриване
  8. Портосе, +Антоний е истински човек и духовен пастир, който защитава вярата с мъжество.

    Ти се "хвалиш", че си бил женкар (не мога да разбера какво харесват дамите в теб), а това изобщо за хвалба ли е?

    μ

    ОтговорИзтриване
  9. Извинете, че нахлувам така незван в спора ви, но митрополит Антоний няма никаква представа за никакви пари, каквото е направено е без неговата благословия, което не омаловажва жеста.А това, че е чист човек е всеизвестно.Приятна вечер на всички.
    P.S.Информацията ми е от него самият.

    ОтговорИзтриване
  10. Хайде пък сега! Жената получи и върна документ за дарение, в съобщението пишеше "с благословението на митр. Антоний".

    И знаете ли аз пък как дълбоко съм впечатлен от твърденията изказвани анонимно? А и как ми прилича това на обичайния за Иван Желев например стил? До оняден буквално негови най-близки ме уверяваха за жена, която съм виждал с очите си, че всъщност е човек зад фалшив профил в интернет, а като разбраха, че съм бил с нея и бира, почнаха да ме уверяват от негово име, като на уж сведущ, че тя не била, каквато се представя... Като й казах какво обясняват и тя се свърза с тях и ги насмете, изведнъж почнаха да ми обясняват, че се били объркали за жената. Що ми се струва почерка същия?

    Ваньо, ти ли си бе?! Да не получи пенсията? Или жена ти пише под твоя инспирация?

    ОтговорИзтриване
  11. Това, което твърдя, е че митрополит Антоний не е бил запознат с този жест, преди това.След дарението са му казали.Не разбрах точно какво и за кого ме мислиш, но те уверявам, че не сме имали "щастието" да се познаваме.Живея в Белгия, имаме българска църковна общност и така стана въпрос за болната жена.

    ОтговорИзтриване
  12. а стига с тоа Антоний че ми излезе на кура ти кво бе педал плешив да не си влюбен в него

    ОтговорИзтриване
  13. Това тъпо ченге и хасковски циганин, дето колегите му от Богословския Факултет гласуваха за него забрана да стъпва там, след като бяха прочетени публично доносите му за тях от времето на комунизма, не само се изживява като филолог, но се мисли и за много хитър.

    Таня му бърка в здравето заради това, че той и само той иска да се представя като единствено знаеш и свързан и с Фенер, и с цялото Гръцко православие. На това ще кажем само, че сме научили от съвсем друго място, а от присъстващи именно на събитието българи, коментара за него на Лимасолския митрополит, когато тоя е ходил в Лимасол: "На челото му пише, че е ченге!"

    Иска да се представя близък приятел и довереник на всички наши митрополити и владици, а истината е, че 98% от тях не могат да го понасят. Във връзка с новината за отстраняването му от ефория Зограф преди години, лично от архим. Никанор знам, че патриарх Неофит искрено се е зарадвал.

    Та и тук номерата му са като навсякъде - циганско-махленски по хасковски. А жена му да спре да се меси, щото ще пренебрегна цялата си приятелска обич и слабост към нея, за да й река, че на софиянка от центъра на София не й прилича да клюкарства и интригантства в негова полза, бетер от костинбродска бакалка!

    ОтговорИзтриване
  14. Пита ме и проф. Родолюб Кубрат в Белград преди години какво мисля за него - за Иван Желев.

    - Политички пандур - казах аз.
    - Па добро, - рече той - то jе jасно...

    Същия Кубат Желев венцеслави сега в сайта си.

    ОтговорИзтриване
  15. Какъв Желев бе кратуно, опитах се най-възпитано да ти обясня една истина, но или си пиян или си ненормален.Дядото е научил за дарението след това, а хората дарили се ползват с неговото доверие, какви ги бръщолевиш, драскаш си параноите.Целта ми беше да внеса яснота в общия хаос но явно това няма как да се случи при човек като теб.
    А колкото до това, че съм анонимен - запазвам си правото да те посетя лично, когато съм в България, и изясняването ще стане обаче за твоя сметка.Повече няма да отговарям на простотиите ти.

    ОтговорИзтриване
  16. Я си дай телефона да ти дрънна

    Явор

    ОтговорИзтриване
  17. Този пък "залез" какво се е разписал...

    μ

    ОтговорИзтриване
  18. Обади ли ти се? Какво иска от теб?

    μ

    ОтговорИзтриване
  19. Аз и преди те питах, но май и ти незнаеш...
    Хубаво ги дъвчеш двамцата сополанковци, въпросът е ЗАЩО и КОЙ ги финансира и подкрепя?
    Какви искат да стават - секретари на Св. Синод, Митрополити...?
    Това полупрофесионално блогче с графики на треторазряден жълт вестник и стил на писане на шестокласник дразни (поне мен) с болните си амбиции и постоянно сочене с пръст на към БПЦ; аз такъв назидателен тон не бих си го позволил сега, а камо ли на тяхната възраст. Тези владици, с които са се снимали не го ли четат, та да им свият малко сърмите?
    Защо изобщо ги търпят?
    Разбирам, че БПЦ има плачевен недостиг на кадри, но това не ги оправдава в случая...

    На мен са ми много противни с мазнишките си усмивки и гнусните си високомерни коментари...а дори не съм богослов.

    Между другото в хода на историята повечето гадове, които са тормозили хиляди хора, са започнали така - самозванци-комплексари, на които никой не е свил на време сърмите. И като си повярват и егото им порастне, вече е твърде късно и никой не може да ги спре...

    ОтговорИзтриване
  20. Да ми строши главата иска :) Шега! Изключително възпитан и мил господин, както и самият митр, комуто е близък!

    Това, което поиска, аз ще изпълня довечера между 19:00 и 21:00 часа с огромно удоволствие! Дори, ако се бях сетил сам, бих го сторил и без неговото любезно, макар и лежерно, напомняне, че именно така би било добро и редно!

    Всчно ваш: Светльо!

    ОтговорИзтриване