"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

15 май 2020

Още един Българин оправда Името ни!


Поднасям извиненията си и тук на дарителя, след като го направих и в писмо в личната поща, задето временно стояха тук податки към идентичността му, защото не бях дочел писмото добре, за да видя изричното желание за анонимност... Както знаем, аз чета подробно май само... себе си!:
"Наистина целта ми не е била да си рекламирам блога чрез вашия жест и наистина писмото прочетох отгоре-отгоре, та не видях изричното ви настояване накрая! Публикувам информация за всяко дарение, за да се види всеки изпратил, та да не остане усещане за злоупотреба. Податки към вас са били видими не повече от половин час. Моля да ми простите за прибързаните емоционални реакции!!"
Преведени са още 500 лв. от (...) от Централна България. Сумата за лекарства за този месец е събрана, но "горницата", която нараства тия дни, ще бъде използвана идния месец за същата цел.

Последните изследвания на Петя показват впрочем влизане в състояние на ремисия на болестта. Слава Богу за всичко!

Няма коментари:

Публикуване на коментар