"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 Философските статии на Дiана Харчук ТУК

22 октомври 2021

Размислих, гласувам за ГЕРБ

Ето, скъпи дядо Владика да ми видиш билета, за да знаеш, че не съм те излъгал. Аз иначе лъжа най-редовно и с удоволствие, даже докато спя. Обаче за красивите неща нивга не лъжа. Честолюбието ми не позволява. Освен това туй сега е толкова красиво, че даже не мога да си го измисля!

И така, глупаци такива, на останалите искам да ви кажа, че срещу мене да тичате, пак няма да ме настигнете! Лично митрополит ме благослови да се оженя пак! А да видим сега кой простопоп ще ми откаже венчавката!

Моя е и последната свещеническа благословия от отец Димитър Амбарев, Царство му Небесно. Ял съм пастичка веднъж с дядо Кирил, а веднъж му откраднах на една софра мавруда - смених го с гадна "Кадарка" и бира съм пил с пържени картофки с еп. Игнатий Карагьозов! Последното няколко пъти! Митрополит Йоан ми е викал два-три пъти да съм жив и здрав, ама то не се брои! Митрополит Николай два пъти ми се е усмихвал, ама после спря, като научи всичко, дето го мисля за него! Дядо Йосиф Американски в рамките на три дни ми е казвал осем пъти "Добър ден!" на последния Събор в Рилския манастир. А Неофит, Русенски владика тогава, нищо не ми каза лично, щото беше зает да се гизди, за да го снимам. "Здрасти" имам даже и от онзи, плашещия Натанаил Неврокопски! Какво знайте вий, че ми се плезите в някои тъпи коментари тука, дето няма да ги пусна никога и ми се подигравате!?

А аз размислих за Бойко Борисов и стигнах до извода, че си е много хубав. На идните избори ще гласувам за ГЕРБ и Бойко, ако ще, нека управлява не само повече от Тодор Живков, ами и от Свети Петър, ако е решил.

Имал пари и пистолет в шкафчето? Ами като не може да задоволи жената поне с пръсти, решил с пари и с пушкала да я възбуди!

И Гешев лош бил, че имал каскет. Да, ама само той запука олигарсите като Черепа, нещо даже, дето Путин в Русия не посмя истински! С каскет бил! Ако ще човекът с нощно гърне на главата да се разкарва, на вас к'во ви пречи!

А Бойко е много вероятно никога да не е бил мутра, а да е бил внедрен от ДАНС сред тях, за да ги подглежда.

И съм тръгнал Слави да призовавам?! Ами те с Радев една масонско-американска игра играят - Слави торпилира всички парламенти и правителства, за да даде на Радев време за Диктатурата с временното правителство. Да се накрадат хубаво оня Кокорчо бившият Канадец и Асен-Василевците, а пияницата в МВР да подготви изборите.

Ще ходя аз да протестирам с глупаците, юмруци ще размахвам на полицаите, задето натупали в София две-три пишлемета?! Така хубаво ме изманипулираха тогава с прекомерната ми милозливост, за да участвам в поредния им Майдан, да я вземат дяволите водката от онова време, изпита с казашка музика!

Що? Щото на Чичо Сам не му харесала руската тръба с газ за Сърбия. Да го духа Чичо Сам. Белоруска фирма я била строила? Ами кой да я строи бе? Майстор Цвятко от Мездра ли, дето му гърмят саламите като китайски пиратки в тигана с олиото? То цяло Пиринско неотдавна светна в взривове от една подобна тръба, ама българска.

И добре сториха синодните ни архиереи, че не стъпиха изобщо за откриването на априлския парламент. Може да са свине, ама са православни! Толкова са прости и твърдоглави непукисти, че само заради феноменалния си инат ще влязат в Рая! Още като сиктирдосаха Вартоломей с измисления му велик събор, ми напълниха сърцето! В Белград професорите в Богословския Факултет под сурдинка ги хвалеха! Някои направо намекваха, че били... прозорливи. Ама аз само мълчах и се подсмихвах, щото ги знаех, че са си обикновени инатливи и рядко изтрезняващи български магарета!

Щото Бойко прави-струва дивата шопска и хитра селска лисица, мерки слага и отменя, чак от Ковида се "разболя", ама фашизъм медицински тука нямаше. А козируването пред Меркел си беше подигравка с нея след забележката й за маската, ама кой да го види! И храмовете не затвори! Нищо, дето е толкоз прост и първичен, та на Възкресение Христово духна свещта си с Йерусалимския огън и си я прибра в джоба, сякаш сме на негов личен рожден ден и това му е от тортата!

2 коментара:

  1. Политическите ти пристрастия са ужасни! Отдавна не си говоря с някогашните ми приятели и познати, които дават вот за герП, разкарал съм ги. Повече няма да чета и коментирам, защото си погрешно политикоориентиран.

    Оказах се прав, че +Антоний е добър духовник и човек, чувствам се доволно от това.

    Взел съм си "Атанас Буров. Живот за България" четвърто издание и няма да си губя времето тук.

    П.П. Младите желаем модерна и просперираща България, затова "Продължаваме Промяната"!

    ОтговорИзтриване
  2. Спокойно, знам какво да направя, ако случайно ми се прииска да видя твой коментар, защото редовно ме разсмиваш от сърце, например като почнеш да разправяш за Ян Бибиян и сто лицеви опори. "Ян Бибиян на Луната" (и "В подземния свят", където отидоха с дяволчето Фют и се запозна с Мирилалай, чете ли или не си свършил още с "Библиотека за ученика"?... Та реша ли пак да ти чета щуротиите, ще напсувам дядо Антоний (не, че го планирам де) и ще цъфнеш тутак-си.

    ОтговорИзтриване