"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

21 октомври 2021

Мъжете ни струват пет лева!

До Окръжна Болница във Варна българските мъже са се наредили на половин-келометрична опашка пред една лаборатория, в която взимат за ковид-тест по пет лева по-малко. А тия лаборатории са през пет метра една до друга в целия град!

Че като е разкрещях по на Радев путката майчина! А те ми викат "Тихо1" Една проста курва чак ме "докладва" на някого по телефона, че псувам това лайно, на което даже ги е страх да изговорят името,

Там ме закара едно такси, мислейки, че ми прави услуга. Аз му разказах за Кiев пътьом.

А този боклук рече да обиди украинките, уж да ме посъветвал.

- Спри! - казах му.

Спря.

- Изключи двигателя, че ми шуми и ме влудява, напомня ми за германски часовник.

Изключи го.

- Вземи си думите обратно!

Взе си ги.

- Прощавам ти, карай пак!

Дадох му бакшиш.

А където ме закара, мъже българи се наредили и чакат с часове, за да спестят пет лева! Господи!!!

2 коментара:

  1. Не критикувай така варненските мъже, които искат да спестят 5 лева, с които да си вземат 2 бутилки бира от по 2.3 литра. Те нямат богат приятел-митрополит от БПЦ-БП, който да им праща пачки, въпреки редовните псувни по негов адрес в този блог.

    ОтговорИзтриване
  2. Той дядо Антоний знае сигурно, че съм го псувал с чисто сърце и за неща, които съм вярвал за правилни.

    Ама така е, като се предоварявам на Христо-Латиновцьи и хлевоусти лелички!

    Ха да видим сега кой поп ще има топки да ми откаже венчавка, след като съм с пълна митрополитска благословия!

    ОтговорИзтриване