"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 Философските статии на Дiана Харчук ТУК

19 октомври 2021

Бог да те бие, Ямболлийо (Срам си за Тракия!!)

Днес по обед на Синия пазар във Варна видях поп Дончо Александров - кретена с обратната захапка, приятелят на поп Тодорчо Стойчев (и двамата с академични претенции) да си купува зеленчуци. Приближих го откъм гърба му и го посъветвах:

- Купи си и една кратуна. Ямболска е!

Замълча, сякаш не се познаваме.

- Коминочистач - изпроводих го към путка му майчина мръсна лицемерна и недоклатена копелето гадно и недоправено.

Преди три години Ямболската Мръсна Курва във Варна направи от Седмицата на Православната Книга тридневка. Миналата година обяви, че нямало да я има изобщо, заради "пандемията". А тази година ни помен от нея, даже без обяснения. Същият този боклук "благослови" поп Георги Циганина да мародерства, да печели от смъртта на наркоманите пари!

Умри бе, Йоане!! Ти се подигра с вярата ни, ти се поруга с най-святото, което имаме! Или живей, махайки се от очите ми. Утре ще потърся автентичния астрален близмак на Дончо - Шаган Василий - селякът от Тераклия в Гагаузия да го попитам какво се случи със "Седмицата на Книгата", за да си направи къща в Гагаузко Кичево ли беше всичко, за сметка на дядо Кирил.

Ей, Господи, знаеш Ти, че нивга ничия смърт не съм желал (И няма да пожелая никога!!), все със смъртта съм се борил, все подир мъртвите тичам, все болничките защитавам, но... Измети ги тия!!! Някак... Без да убиваш, ако може. Нали Сам Ти рече в Светата Си Заповед "Не убивай!".

Но тази мерзост тука ме дави и души. 

Очисти, Господи, Боже мой! Махни ги отпред очите ми, моля Те!

Няма коментари:

Публикуване на коментар