"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 Философските статии на Дiана Харчук ТУК

20 октомври 2021

Щедрата наша Българска Тракия

"По корем който каца, по корем не пълзи" (Една руска песен, която ми пееше  тате, не й знам името и автора)

И като Те доведа в България да я огреещ Слънчице алено, ах, как Красива Тя ще стане заради Тебе. Чак ще припадна и най-малко два часа в несвяст ще Я целувам!

* * *

Чувам впрочем, че президента генерал Радев заповядал ваксиниране.

Слушай, Радев, аз не съм страхливата мутра Бойко Методиев Борисов, че да ме уплашиш, аз съм Свободен Гражданин на Втората Българска Република и никога не съм нарушавал Накзатепно Процесуалния Кодекс, От Града Варна със Зелените Дървета съм. И ще ти навра вдигнатия юмрук в гъза! Стискай си ченето другаде, говорейки - да не мислиш, че не те гледах

Мисли какво правиш. Няма да ми заповядваш! Върви да заповядваш на майка си и на жена си, ако ти стиска, Плаши-путарнико!

Когато дойде във Варна пред Общината уж без охрана и призова да пазим палатките, аз ти повярвах. И ги пазих против цялата Бойковистка Полиция с извадени юмруци. Не ме карай да съжалявам, че още тогава не те ошамарих.

Дрисльо, няма да се ваксинирам!!

Президентът си ти, ама Държавата е моя. Няма да ми заповядваш. На себе си заповядвам само аз. И заповедта ми гласи: Никой няма да ме комендва, докато съм жив. После ако щат на хуя ми дърва да цепят!

Чудо ще сторя, внимавай с мене!

Казах!!

Искаш ли да го повторя? Аз съм свободен. Бил съм и ще бъда всякога свободен, за мене даскалица Райкя. Поп-георгиевата дъщеря, гръмна с пистолета в Свещено Панагюрище! А ти върви да лапаш хуйовете на американските масони, генералче мазно и захаросано!

Искаш ли да потретя?

Няма да моето Прекрасно Отчечество на американските масони!

Казах. Мисли добре, аз не ща да се накървавявам! Не ща!


* * *


А вие сега мълчете, никому думица да не сте казали, заклевам ви! Парите за Кiев ми ги изпрати митрополитът на Българите в германия (малката буква в името на тая гнусна земя не е грешка) - Живко!

Тракиец! От Старозагорско.

Жив да е!

Мълчете! 

Така ме помоли Човекът човечен от нашата Българска Щедра Тракия!

2 коментара:

  1. Уфф, разочарован съм, че нападнаха днес министър Денков така грозно- не се прави по такъв начин! Това е Министърът на Образованието на РБ! Станфордският университет обяви през 2021 г., че проф. Николай Денков попада сред топ 2% на най-добрите учени в целия свят. Разбираш ли? Целият свят! Човекът е физиохимик, доктор и професор на химическите науки, има над 130 научни публикации и e специализирал в Япония и Швеция. Носител е на наградата "Питагор" за високи научни постижения.

    Аз не ползвам градски транспорт, не посещавам големи хипермаркети, не се тълпя, но ако го правех то как щеше да имам някаква сигурност? Няма места, няма персонал не е момент за разболяване.

    Митрополитът е много милостив към теб, не знам...

    П.П. Спортувай, мързел!

    ОтговорИзтриване
  2. Масоните ли са виновни сега?!

    Виновни са търпението, навиците, ниската самооценка, отсъствието на демократична култура, липсата на социална ангажираност, нямането на гражданско общество, което да упражнява граждански контрол (организирано, информирано, целесъобразно). Повечето граждани не знаят, че могат да имат роля в управлението на държавата и общините, да правят предложения на заседанията на общинските съвети...

    Работят като волове, за да живеят като волове! Минимална заплата, линия на бедност...една заплата трябва да може да покрива не само основните нужди, а да остават 20-25% от нея за спестявания, които на по-късен етап да влязат в икономиката. Пенсията трябва да бъде 90% от заплатата, за да може да покриваме дефиницията на СЗО за здраве: "Състояние на пълно физическо, психическо и социално благополучие, а не просто отсъствие на болест или недъг." Трябва борба с неравенствата на глобално ниво.

    Коя ти е алтернативата за президент? Президентът има само представителни функции, какво го нападате!?

    П.П. Как започна да драскаш, от къде ти кихнаха?

    ОтговорИзтриване