"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 Философските статии на Дiана Харчук ТУК

30 юни 2017

Борко Аврамов!!

"Чтоб за все за грехи мои тяжкие, / За неверие в благодать / Положили меня в русской рубашке / Под иконами умирать" (С. А. Есенин)
Пътувам с автобус 14-ката и ако сте от Варна знаете го добре отгде минава, от Колхозния пазар за Шишковата градинка съм тръгнал, през "Севастопол" смятам да мина. И докато си приказвам с някаква бабка, с която току-що съм се запознал, гледам че от спирката на "Козирката" се качва в автобуса мъж, който ми изглежда адски познат. Говори по мобилния си телефон с някого и докато говори, поглежда ме и ми се усмихва. И изведнъж осъзнавам: "Господи, но това е Борко Аврамов!!". Борко, само че с огромна, бухнала във всички посоки, вече прошарена брада, почти като у Данчо Кукуто, описан ТУК.

Веднага щом приключва с разговора, запътва се към мене и започва с нескрит възторг:

- Случайно попаднах на блога със стиховете ти! Разкош! Аз съвременна поезия не обичам, ама в твоята има мелодика, ритъм, сякаш чуваш звук и картини виждаш!!

"Педераст!" си казвам наум, но понеже съм дипломатичен изговарям друго, пък и туй, че е чувствителен, не значи непременно че е педераст.

- Имаженизъм! - викам.
- Какво? - пита.
- Имаженизъм бе!!

Вие знаете, че искам да приличам на Есенин - "Розу белую с черною жабой. / Я хотел на земле повенчать"... Той за Есенин не е чувал май много, но имаженизъм явно знае какво е, щото нещо му просветва:

- А-а! Имаджинизъм!!

"Не е обикновен педераст, - решавам отново наум - гей е, щом знае и английски!", но наглас казвам пак друго, щото съм дипломатичен:

- Да, имаджинизъм...

Оглеждам го заинтригуван. Тоя май е едничкото същество на света, което продължава да ми се възхищава... Дали пък да не...?? Не, не и не!! В никакъв случай!! Най-малкото не и с тая му Ботевска брада!!

- Абе ти много хитро си се маскирал с тая голямата брада - забелязвам.
- Защо? За какво да съм се маскирал?!
- За да не ти "изгърми" задника покрай тия наши нови митрополити...

Имам предвид "новите митрополити" по принцип, дайте да се разберем, не някого конкретно и това го подчертавам, за да не стане пак някоя интрига!

Борко се умълчава... 

Мама му стара, не се научих да общувам нормално с хората, даже с тия дето ме харесват!!! 

Дали не съм социопат??

3 коментара:

  1. Чудя се с каква скорост можеш да сереш и да хвърляш лайната си по който ти падне?

    ОтговорИзтриване
  2. Абе нямах намерение да го разправям това, ама снощи слушах ККХ - Кубанския казашки хор и стигнах до песента "Каким ты был таким остался" и ми стана смешно, та...

    ОтговорИзтриване
  3. Направо се оуя. Съвсем ненужно.

    ОтговорИзтриване