"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 Философските статии на Дiана Харчук ТУК

12 февруари 2019

Калкулация на българската мутрокрация


Не мога да се оправям с жените. Нито мога даже да ги разбера... Те ме ебат, а аз ги целувам. Наистина ще взема да стана един педераст! Така хем ще ме ебат, хем ще ме целуват, а аз постоянно ще бъда влюбен. След като хубавата пътничка в тролейбус 82 ме свали, нацелувах я и ме заряза, така че аз бях цяла седмица първо влюбен щастливо, а сетне влюбен нещастно, свали ме сетне, наеба ме и също ме заряза една хубава млада циганка в автобус 17. Искаше да седне на най-предната седалка, аз я поканих да се настани, за да си мисли, че кара автобуса, тя се разсмя, покани пък мене да седна до нея, после тя седна в мен на последния курс в празния автобус, с шофьора ядохме бонбони по случай рождения ден на щерка й и накрая пак аз страдах, мамка му!

Педераст ли да стана или революционер?!

Ще взема да стана един комита. 

* * *

50 % от българите не гласуват. 25 % от останалите гласуват за ГЕРБ и Бойко, а другите 25 % за националистите или за социалистите, като впоследствие техните гласове отново обслужват властта на Бойко, след умели парламентарни игри и манипулации от негова страна. С 25 % обществено "одобрение" сиреч Бойко управлява вече десетилетия. Тези 25 % Бойков постоянен електорат са финансово зависими от схемите, гешефтите и аферите, които организира тая банкянска селска мутра. Селянчето от Банкя добре си направи сметката. Не е нужно да "нахрани всички", за да го харесват. Достатъчно е да го направи за всеки четвърти. А българинът, както знаем, за една филия хляб не честта си, ами и на майка си гъза продава.

* * *

Властта на преоблеклите се в костюми след анцузите мутри в България е незаконна. Тя се крепи чрез постдемократични спекулации, а при необходимост и чрез откровени фалшификации на изборния процес, както Бареков отдавна показа. Единственият действащ механизъм за промяна на статуквото в момента е въоръжен преврат. Полицията е деморализирана и демотивирана. Армията, която пази властта, е обучавана да "воюва" чрез мултимедиййни презентации и електронни симулативни игрички. Тези не само не могат да се бият, но и ако си свалят гащите, със заострена клечка гъза си не са в състояние да уцелят.

Хайде да ги изметем? 


2 коментара:

  1. Отдавна трябваше да ги изметем,но надали. Светълчо стига си се влюбвал, вече изгубих представа.

    ОтговорИзтриване
  2. Колко време ще трябва да почакаме за да видиш, че не си за комита? А и за педераст нямаш много време. После, вместо развълнувани лов-сторийс от градския транспорт, ще трябва да бършем сополите на един дърт педераст.

    ОтговорИзтриване