"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

16 септември 2019

Пълна радост с МВР (София, мой Малък Лондон!)


"Там на баира стана панаирът!" (Тодор Колев)
И така, имаме си вече отговор и от Столичния Инспекторат на МВР на писмото ми от ТУК за съвместните действия между IV-то и V-то РПУ-та във Варна, Варненска прокуратура (която аз не очаквах, че е замесена, надявах се, че това е обикновен кварталнически милиционерски произвол) и жандармеристите във Варна с... църковния аспаруховски настоятел Тишо Бинев и поп-Георгиевитската му чета. 

Тука първо се казва, че въпросната проверка против мене е законосъобразна, защото е наредена от наблюдаващия прокурор на Варненската Районна Прокуратура и с това, според "анализиралите" действията на колегите си и моя сигнал, приключва темата за нейната редовност.

Но колкото съм запознат с "философия на правото", закон и право не се припокриват даже и в случая на най-идеалното възможно законодателство. Сиреч това, че милиционерите и жандармерията са действали по "законов ред и процедура", не прави действието издържано в правен смисъл - тяхното като изпълнители обикновени може би се оправдава и по-точно оневинява, но не и това на наредителя им. Защото той може да нареди такава проверка само по сигнал от семейството ми или от потърпевши на мои пиянски ексцесии буквално и физически граждани. 

Обаче в "показанията" си пред Проданов (следовател от IV-то РПУ във Варна) мама ги "надъни" в очакванията им. Макар че, шестото ми чувство да подсказва, че по внушение на аспаруховския поп, стоящ зад сигнала на настоятелството си, са се пробвали първо там - при мама и са очаквали друго - попът обича да се ползва в схемите си от "лична информация", получена често и от "изповеди", знаем го отколе... 

Но кой к'во ти приказва, попе, са си думи, а мама си е мама, запомни! (лирично лично отклонение)... 

Не трогай Мать мою!!... А с Отцом тем хуже.

***

Прокурорът е наредил и "проверка на моето поведение на работното ми място", след като ударили на камък с мама, без оттам или откъдето и да било другаде да има сигнал за мои хулигански, пиянски и противообществени прояви. 

Прокурорът нарежда тая проверка по предположение от едно храмово настоятелство, че в личния си блог аз пиша в нетрезво състояние и в състояние на умопомрачение. По тоя начин две неща българският прокурор инкриминира - пиенето на алкохол и излагането публично на лично мнение, при това не анонимно, а и чрез реално проверими факти. А аз не зная в България да е в сила "сух режим", забраняващ пиенето на публично място, нито свободният поток на мнения и идеи да е ограничен законово. 

Българският прокурор, вместо да потърси дискретен начин да провери съмненията си за моето психическо здраве чрез специалисти, го прави "разпитвайки" чрез жандармерия (а ако това не е начин за сплашване, аз не зная тогава какво е) хора (мои началници и работодатели), нямащи нищо общо с психиатричната наука или даже с психологията, недали преди това никаква индикация или сигнал да се съмняват в моята психика и адекватност. затова и са им отвърнали отрицателно и подобаващо в писмен вид.

Но ако в Столичен Инспекторат на МВР намират поведението на Варненската Полиция и Прокуратура за правомернo (защото формално е изпълнена юридическата норма и форма), аз като гражданин не ги намирам за такова. 

Второ - това писмо много ме радва, щото никой не ми предостави през цялото време текста на сигнала-жалба от храмовото настоятелство, нито ме информира официално за предприетите действия срещу мене, включително следователят от IV-то РПУ Проданов. Сега аз имам обаче съвсем официално потвърждение на информации, получени от мене от близки, приятели и случайни участници в действията.

Благодаря ви МВР! Досега изобщо не бях сигурен, че на работното ми място е пристигнала именно жандармерията! Не подозирах, че е замесена и Варненската Прокуратура... А я ми кажете, като сте почнали, изненадващият скоропостижен запор сега на сметките ми в банките за дългове отпреди повече от пет години, решен от Варненския Районен съд, има ли  и той нещо общо?... Почти не го допускам, просто пробвам дали няма да се "изпуснете" и за там??...

Възоснова на събраните документи (някои чрез хвърляне "празно за пълно"), съвсем спокойно мога да се обърна към медии и Неправителствени организации вече за съдействие срещу милиционерския произвол и съмнителните взаимодействия между черква и репресивен държавен апарат в България, на които, според мене, станах жертва.

Няма коментари:

Публикуване на коментар