"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 Философските статии на Дiана Харчук ТУК

11 септември 2019

Откровено за дълговете ми


А сега да ви обясня за "дълговете", заради които ми е запорирана ужким банковата сметка, не че ви влиза в работа де, щото едва ли ще се вразумите и възползвате от поуката на случката в личния си живот - страхливци сте и полювковци и ще си плащате до живот, ако ще майките ви да ебат, че ще си плащате даже и за да ги ебат, стига да ви го пощат, ама все пак ще ви кажа.

Преди няколко години открих "услугата" 30 безкрай при MTEL (сега A1, да ги еба). Казах си "Чудесно! Ще плащам само 30 лева месечно и вечер, като се напия, ще мога да се обаждам на всички, на които ми скимне да ги питам дали ме обичат или да им казвам, че ги мразя... 

Първия месец действително платих 30 лева. Вторият месец обаче се наложи да платя 50, на третия 60 и т.н. Обадих се на оператора да питам какво става, а те ми съобщиха, че обажданията били "в сумата включени", но не всички и не навсякъде, включително sms-ите били изключени. А мене, като някой ме блокира за входящи обаждания, с sms-и обикновено го псувам.

Плащах няколко месеца, за да се обяснявам в любов или да псувам, докато "операторите" ме разпознаха като благонадежден и ми предложиха да се сдобия с таблет за 1.00 лв., който да изплащам "докато съм жив". Моментално се възползвах, взех таблета и го продадох в първата заложна къща за около 200 лв. Така си "изравнихме сметките" и счупих картата на MTEL-ци, а за таблета нито стотинка не платих, разбира се, освен въпросния 1 лев.

След това се абонирах за услугата на VIVATEL "18 безкрай", вярвайки, че след като в компанията има "държавно участие", няма да се случи същото. Е, случи се същото и с мен, и... с тях.

* * *

Докато купувах "Бейлис"-а днес, се разговорихме с продавачката по въпроса, регистрирайки поредната ми карта за предплатена услуга, тъй като оняден в полупияно състояние загубих предната си.

- Да, - рече тя - те така те "суркат" обикновено...
- Да, ама сега ги сурнах аз - похвалих се.
- Браво! - възхити се тя.

Ей, затова живея - за радост на жените, децата и на лудите!

Няма коментари:

Публикуване на коментар