"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 Философските статии на Дiана Харчук ТУК

12 септември 2019

Петковщини (II-то писмо до мене от Гагаузката Прокуратура)





Според Прокурор Петко Петков не можело да се образува никакво разследване за неправомерното поведение на служителите на V-то РПУ, които през това лято са посещавали работното ми място, за да разпитват работодателите ми "дали съм луд или пиян", също тъй лудувам ли като се напия и пия ли като полудея, какво мислят за мене по въпроса, че даже и да пишат "доклади и обяснения", заради сигнал от едно църковно настоятелство, според което писанията ми в личния ми блог се дължат на "лудост и пиянство". Петко не можел да разисква случая, понеже не съм бил посочил имената на жандармеристите, които са посетили местоработата ми.

Прокурор Петко ми съобщава също, че срещу мене нищо нямало повече да се предприема. Аз обаче (Светослав Ангелов Ангелов) срещу Прокурор Петко и Прокуратурата му ще предприема още много работи и ще ги оглася в много медии, като смятам първата да е Дойче Веле - медия, която е особено заинтересована от взаимоотношенията между Църква и милиционери в България, смятам също да ги попитам как така например лицето Георги Христов Фотакиев продължава да управлява автомобил, след като е осъден за ПТП, причинено в нетрезво състояние. Очаквайте съвсем скоро в блога номера на делото и текста му, в което Фотакиев е осъден. Ще го получа чрез проверка по ЕГН-то му, с което току-що се сдобих, завърщващо на "...3".

* * *

Няма да посягате на абсолютната ми, безпрекословна и свещена пълна свобода - било да пия, било да псувам, било да думам - пия парите си, псувам заслужено, говоря истина. Казах.

Няма коментари:

Публикуване на коментар