"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

26 октомври 2023

Само "Спартак"!!!!

 
Минавам онзи ден през подлеза откъм стадион "Тича" към Завод "Дружба"  и гледам - някакви хора го боядисват. Викам:

- Да няма някакъв празник нещо. че боядисвате? Да не сте от Общината?
- Не сме от Общината, еби я в Общината - викат ми - Ние сме фенове на  ФК "Черно Море" и решихме да боядисаме подлеза към нашия стадион.

- Браво!!! - викам им пък аз - А аз съм фен на ФК "Спартак" (ЖСК, "Шипченски сокол"/"Витяз") Варна, ама ви поздравявам за... мероприятието. Дарявам ви едно голямо "Браво" за бояджийството!

Че като се разкрещяха! Единият вика:

- Ела да ти ебем мамата!

Другият вика на първия за мене:

- Остави го бе, поне е искрен!!!

И се смее като изтърван.

А аз... На гърба ми торба с лаптоп и си викам: "Ако се сбием. ще счупят лаптопа" И се изсулих. 
 
А ако мина без лаптоп? И без лаптоп ще ям бой.

Няма коментари:

Публикуване на коментар