"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

22 октомври 2023

Про мою віру/ За моята вяра

 


Я християнка. Вірую в Ісуса Христа-Сина Божого. Він помер на хресті заради викуплення гріхів таких грішників як я. З усієї Божої Трійці мені найбільше подобається Ісус, він мені як старший брат якого в мене ніколи не було.

Я хочу мати таку віру, як у святих і любити Бога так, щоб пізнати добре Бога і мати близькі стосунки з Богом.

Люди не йдуть до Бога, бо не хочуть слухатися Його. Не хочуть робити жертви заради доведення Йому своєї любові. От дивляться люди на життя апостолів і думають що в них не вийде вести смиренне життя: без гріхів, жертвуючи всім заради проповідування Божого Царства. Люди не хочуть покидати свого комфортабельного життя.

Завжди приходиться чимось жертвувати коли ідеш на велике діло. Проте люди завжди роблять марні жертви, оскільки вибирають матеріальні цінності а не духовні. За духовні жертви буде винагорода на небесах…

Перевод-

Аз съм християнин. Вярвам в Исус Христос, Божият син. Той умря на кръста, за да плати за греховете на грешници като мен. От цялата Божия троица най-много харесвам Исус, той е като по-големия брат, който никога не съм имал.

Искам да имам вяра като светиите и да обичам Бог, така че да познавам Бога добре и да имам тясна връзка с Бога. 

Хората не отиват при Бог, защото не искат да Му се покоряват. Те не искат да правят жертви, за да Му докажат любовта си. Така че хората гледат живота на апостолите и си мислят, че няма да им бъде възможно да водят смирен живот: без грехове, жертвайки всичко в името на проповядването на Царството Божие. Хората не искат да напуснат удобния си живот.

Винаги трябва да жертвате нещо, когато отивате към голяма кауза. Но хората винаги правят безполезни жертви, защото избират материалните ценности пред духовните. Духовните жертви ще бъдат възнаградени на небето...

Няма коментари:

Публикуване на коментар