"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

09 октомври 2023

На особеното внимание на приятели и на познати!

 
Един телефонен апарт (смартфон) ми бе отнет, след това ми беше открадната и sim-картата, която преди това се съдържаше в него по необясними за мен причини. Впоследствие ми беше откраднат и намерения допълнително обикновен телефонен апарат (мобилен) от същите хора.
 
Преди време, заради хакерската атака срещу блога ми, която успях да предотвратя, зададох опция при влизане в администраторския панел на блога ми да се иска потвърждение своевременно от второ устройство, свързано с личен мой телефонен номер. Такова устройство в момента липсва, както и sim-картата с телефонния номер (+359886718021), а в момента не съм във възможност да възстановя и двете. При евентуален срив в системата на лап-топа ми или загуба от паметта му на "запазена парола", ще загубя достъп до вътрешния контрол на блога или изобщо на възможност да влизам в него. Затова предоставих на съпругата си права на втори администратор в блога, за да оставя възможност за възстановяане на достъпа си посредством нейните правомощия при нужда.
 
Тя пише и публикува под псевдонима "Дартаньян" и чрез профила си, свързан с този псевдоним, ще възстанови правата ми в блога при нужда.
 
Ако някой от приятелите ми, чиито номера се намират в телефонния указател на откраднатата sim-карта или телефонни апарати получи странни, нелогични и необясними обаждания или sms-и от моя номер или чрез facbook, viber или telegram да знае, че те не са от мен нито с мое знание или одобрение, да не влиза в диалог с адресиралите го, независимо като кои или какви се представят, нито въобще да им отговаря.
 
Моля това да се има предвид най-вече от познатите ми с особено високо положение в обществото или местния варненски бизнес, каквито фигурират в телефонния ми указател с номерата си.
 
Хората, които евентуално биха се обадили, не могат да носят никаква отговорност за думите и постъпките си по много причини.
 
Светослав Ангелов - Портос.

Няма коментари:

Публикуване на коментар