"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

08 октомври 2023

Привітання

 

Я письменник уже багато років. Ще в школі мені казали, що я стану письменником- бо я в зошиті постійно щось писала. Ось так і сталося.

Пишу я в усіх жанрах. Для мене немає меж  чи рамок. Цікаво досліджувати світ і описувати це. Моя сама популярна книга, яка знайшла відклик в серці читачів- "Філософські статті" Ви можете прочитати її на Букнет у вільному доступі-

https://booknet.ua/book/flosofsk-statt-pershii-drugii-tom-b372289

Тут я викладатиму глави з даної книги, а також вас очікує багато чого іншого цікавого. 

Окрема подяка моєму найкращому другу Портосу- який надав мені честь писати з ним у соавторстві))

Перекладатиму на болгарську, оскільки живу в Болгарії і хочу, щоб люди змогли мене зрозуміти. Я українка- тому оригінальний текст українською мовою. 

Мої соц. мережі-

Фейсбук- https://www.facebook.com/profile.php?id=100077729748112

Інстаграм- rafindaliamus

Тик-Ток- vm.tiktok.com/ZMeQr9Kmt 

 Сайти письменника-

 surgebook- surgebook.com/regina_kasi

Аркуш-arkush.net/user/4916

 

Аз съм писател от много години. Още в училище ми казаха, че ще стана писател, защото постоянно пишех нещо в тетрадката. Така и стана.

Пиша във всички жанрове. За мен няма ограничения или граници. Интересно е да изследваш света и да го описваш. Моята най-популярна книга, която намери отклик в сърцата на читателите - "Философски статии" Можете да я прочетете в Booknet в свободен достъп - 

https://booknet.ua/book/flosofsk-statt-pershii-drugii-tom-b372289

Тук ще преподавам глави от тази книга и много други интересни неща ви очакват.

Специални благодарности на моя най-добър приятел Портос - който ми оказа честта да съавторствам с него))

Ще превеждам на български, защото живея в България и искам хората да ме разбират. Аз съм украинец, така че оригиналният текст е на украински.

Моят социален мрежа-

Facebook- https://www.facebook.com/profile.php?id=100077729748112

Instagram - rafindaliamus

Tik Tok - vm.tiktok.com/ZMeQr9Kmt

 Уеб сайтове на писателя-

 surgebook - surgebook.com/regina_kasi

Arkush-arkush.net/user/4916
Книжка - booknet.com/uk/andona-goboi-u9601662
 
Wattpad - wattpad.com/user/zavermo5668

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар