"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

30 октомври 2023

Не на Червеното Вино рано сутрин!

Вчера си купих три литра червено вино в картонена кутия и след като изпих два от тях, тръгнах да гласувам.

Поздравих се с един възрастен полицай на първия етаж в ОУ "Елен Пелин" и с един млад на третия етаж. Не се знае защо и двамата се оказа, че ме... познават.

Влязох в 80-та секция и попитах:

- Къде са хартиените бюлетини?

- Има само хартиени, машини вече няма!

- Браво! И кой от вас си ги завря отзад машините, кажете, за да го поздравя лично?!

...Обстановката бавно и постепенно взе да се нажежява.

- Дайте ми бюлетината на Слави Трифонов!

- Ама Господине! - почва да протестира една блондинка - Не правете агитация!

Обаче на единия от комисията вече му е адски смешно и й вика:

- Тихо, тихо, остави го!

И ми се допя:

- Мразя те, обичам те! Всяка друга ми напомня теб, да не си Магьосница?

Гледам я в очите и й пея, а тя си гледа в путката и се муси.

На излизане срещнах още един полицай и реших да го предупредя:

- Ще спечели Слави и ще те уволни, затова започвай да си търсиш отсега друга работа!

- Няма! - вика - Планирам да стана клошар!

Обаче секунда преди Въстанието, жена ми ми изхвърли останалото вино през оградата в съседния запустял двор и не успях да "въстана" както трябва. Беше вече тъмно, не ми се търсеше виното, а и изведнъж ми се доспа внезапно.

На сутринта обаче отидох и го намерих. След това го изпих и реших да си пусна от един уличен автомат кафе. Докато кафето се приготвяше, ми се допърдя. Реших да пръдна с финес, повдигайки левия си крак. И... се насрах в гащите.

Край на червеното вино в ранна утрин! Край!

За всичко всъщност е виновен отец Георги Фотакиев!

- Дай ми 50 лева просто ей така! - предложих му.

Даде ми. А нищо не ме посъветва. А пък отец Василий Шаган, онзи ден като ми даде 100, ме настави:

- Не ги харчи!

И аз не ги похарчих. Сложих си ги на стената в... рамка.

Отец Георги обаче сякаш ми рече, мълком: "На ти 50 лева и прави с тях каквото си искаш!" И... стана тя, каквато стана!

 

* * *

 

Вчера срещам Велико Тодоров Димитров. Върви край мене и гледа злобно.

Гушнах го. Абе който не го обича, да го духа!

- Лека му пръст на Детелин Котарака ти! - изразих съболезнования за смъртта на Детелин, за която научих по мои канали.

- Амин!

Обаче сетне реши да ме назидава:

- Как не те беше срам да вземеш от Фотакиев пари?!

- Ама аз преди това и от Шаган взех.

Обърква се.

- И от твоя поп Добромир съм взел 20 лева миналата година. Един дявол само знае как ми даде тая небръсната костенурка тогава. Направо на катерицата лешника взех, дет' се вика!

Ядосва се:

- Не ми звъни вече, когато си пиян!

- Абе Велико, в момента ти ми звънна!

- Оф... верно бе!

- Слушайте, "индийци", я се помирете веднага!

- Майка ти е индийка!

- Аз от майки не разбирам, ама и двамата с отец Георги сте от Индокитай. Лично. От самолет се вижда!

- Ангелов!!!

- Стига бе, що се сърдиш, обичам те, а и по принцип обичам всички "индийци"... Иди и му се извини, опростете се!

- Няма!

- А моята прегръдка вчера защо прие?!

- Защото си простоват.

- А ти блестиш от гениалност ли?

- Не ме дразни!

- Ще си правя каквото искам! Помирете се!!!

- Ако дойде да ме помоли за прошка на колене, ще му простя!


* * *


Тъкмо значи хем да се прославя и хем да просияя едновременно и... Взех, че се насрах.

Няма коментари:

Публикуване на коментар