"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

28 декември 2023

Тя


 

 Изгледахме "Кухня".

- Харесваш ли Баринов?

- Да.

- Ами Нагиев?

- Не особено.

- А аз харесвам Костя и "глазатата" му жена.

- Михаил и Вика бяха по-готини.

- А аз тоя бих го пребил.

- Почему?

- Така... "на пасошок".

- Ами нея?

- С нея нищо, такива не харесвам. Харесва ми "глазатата".

 

* * *

 

Маша и Мечокът...

- Ох, как е възможно тия руснаци да направят такъв красив мультик?!!!

- Защо да е невъзможно?

- Ами те са зли, жестоки хора!

- Кой ти каза такава лъжа за тях?!!!

 

Всъщност няма значение кой, не ме интересува това никак...

 

* * *

 

Веднъж в Одеса ("Животът и приключенията на Михаил Япончик") Последната сцена: Япончикът се сресва. преди да тръгне за разстрела си. Слиза от един влак. Той всичко вече е договорил с двамата чекисти и с чекистката курва, дал е достатъчно - спасил е Одеса от белогвардейците. Но те искат кръвта му, за да се отчетат пред... дявола. А той се е договорил - срещу своята кръв да пощадят Цилья - тази която обича повече от всичко, дори от себе си... Целува я, сресва се.

- Тръгвам, Цилья.

- Защо бързаш?

- Люди мене ждуть!

Убийците му....

Гледаме филма, а аз започвам да се смея с глас, пък Тя:

- Защо се смеееш?! Сцената е трагична!

- Аз не се подигравам, аз се радвам, сцената е Благородна, почти Достойна за Евангелието!... Догледай, почакай финалните надписи...

Майорчикът, дясната ръка на Япончика, който успя да изведе Цилья, впоследствие беше заловен от двамата чекисти и мръсната курва (според надписите накрая) и беше въдворен в комунистически концентрационен лагер, сталинистки. В този лагер, според надписите, отговорник бил единия от тримата мръсници. С години Майорчикът "ма'ал с лопатата", но накрая успял да си намери пистолет. И застрелял чекисткия мръсник.


* * *

 

Гледаме сериала за Есенин. А тя се смее полуодобрително:

- Ой, дурачок, дурачок!

Казвам й какво ще се случи в последната серия. И тя отказа да я гледа. Попитала сетне тоз-онзи: "Кой уби Есенин?!", а оттам: "Не се знае кой"... Но Ази зная кой! По име Никой, по баща дяволов, а по фамилия чекист. И ще го очистя от разкошния бял свят. И после отивам в ада. Но не ме е страх, защото Тя обеща даже от ада та ме измъкне, ако се окажа там.

 

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар