"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

13 декември 2023

Мецдувпрочем (русофилията/-фобията на Лудото Копеле Николайчо)

продължава от "Масони, чифути, горно-лозенски селяндури"

"Кад' je Драга да одлазим чула. / за калпак ми невен заденула"

На първо място (ясно, дебело и многократно) искаме да подчертаем, че няма да превъзнасяме и хвалим излишно дядо Йоан Варненски и Великопреславски, защото ни най-малко не желаем да стане като в писмата между френския граф Луи Бурболон и Госпожа майка му Графинята на... Бурболон, предадени ни частично в книгата му "Български Дневници".

Луи бил избран от западно-европейския аристократичен елит и изпратен при цар Фердинанд Български, за да го консултира и съветва. След като опознал Фердинанд, писал на своята мила майчица: "Мила ми Мамамм (майно-льоІ, той е разкошен човек, но още и красив мъж!", а тя, понеже добре знаела (както и целият европейски благороднически елит знаел), че Фердинанд Сакскобург-готски си падал "малко" с особена сексуална ориентация или казано посъвременному бил бисексуален и му отговорила скоропостижно: "Мон шер фий, ожени се бързо или върви незабавно при проститутка!" Имала предвид, разбира се, женска проститутка, защото по онова време проституки от мъжки пол нямало. Има сега у нас, котилото им е в Софийската и в Пловдивската "духовни" семинарии например. За имена, телефонни номера и адреси питайте, да речем, дядо си Сионий Велички - игумен на два монастира и ментор на две семинарии...

Но да оставим сега това. хайде стига! 

Колкото и да ми е безкрайно неприятен митр. Наум Русенски, няма как да не го поздравим за изявлението му преди години:: "В Русенска епархия гей-парад няма да има, защото улицата е на всички, а педерастията е неморална. Но и "лов на вещици" на хомосексуален принцип няма да има след клира - всеки е свободен да прави в дома си каквото си иска!". 

Друг е въпросът, че тия двамата с Боби Цацов живяха дълго, като "у дома си", в Русенска митрополия пред очите на цял Русчук (сякаш тя не е на всички, ами си е само тяхна) и "родиха" болонката Джони-Боби, кръстена явно едновременно и на Джон (Йоан) Варненски, и на Боби Маркизата, защото май не се знае кой от двамата я е "направил" на Наум... 

Оф, хайде пак стига! Доста! Еби се, Народе, както си щеш се еби и с каквото щеш! Писна ми, не мога да съм повече моралист, не ми отива! Гаче ли аз не съм чукал в извънредно пияно състояние всичко що мърда (без животни и извънземни), макар винаги "по взаимно съгласие" за разлика от... дядо Сионий!... Спирам!!!

Но да си поговорим за Русия!

Аз съм русофил. И не просто краен, ами направо безкраен.

Ама не подкрепям Путин.

И не го подкрепям не защото оправдавам фашистката хунта на наркоманчето Зеленский. Не! Ами защото не влезе за "три дни в Киев" и не избеси престъпната му наркоманизирана шайка на Зеленский. А можеше. Путин не воюва за "руский мир", той воюва за ресурсите на Стара Велика България - за въглищата в ДОНБАС, за стоманата на Азовско море, за пристанищата. Но и Зеленский не воюва за казашка военна демокрация, ами за същото като Путин, но от името на Запада и в името на Запада. За което му се плаща щедро.
 

Разбрахме ли се предварително?! Аз не съм путинист, никога не съм бил, но благоговея пред Русия - от Волга до Владивосток, от Одеса до Сибир и разбирам чудесно солдатите, които бият бандеровци, азовци и "вся остальная сволочь". Разбрахте ли ме?! Който не е, да си ебе майката! В сметката на Зеленский вече са милиарди, а по врата на курвата му милиони под формата на колиета, а властта на Путин в Русия вече е съпоставима само с тая на Антихриста, не че и сегашната му "булка" не държи веригата с магазини "Магнитт", снябдяваща щандовете си от... ЕС. 

И кой го "бръсне за Народа? Ханът, само Ханът и то даже не в действителност, ами само във филма "Величието на Хана".... 

Мать вашю!

"Там, там буря кърши клонове и сабля ги свива на венец!" (Калоферецът)

Спокойно, нека си поговорим за Русия....

Митрополит Николай Севастиянов в Черквата е съвсем подобен на Бойко Борисов в държавата. Те ще дадат на всички всичко за наша сметка и в своя полза... На САЩ и НАТО пари за "нарисувани" самолети, на Кремъл - тръба за газ без капчица за България, на брюкселските бюрократи съучастие в невиждана корупция за българска сметка. Докато Кирчо $ Кокорчо гледат и клакират, подобно нас, дето

"...без срам, без укор броиме време,/ дордето е в хомот нашата шия" (Калоферецът) 

 

* * *

 

Мръснико, Лудо + Коле. поздравява те Траката!!!

 

продължава да следва: "Николайчо и новобългарския разкол според отец Димитър Амбарев) 

Няма коментари:

Публикуване на коментар