"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

18 декември 2023

Краят на Писмото (Покана до Един Нацист)

 

Russian proxies in Bulgaria

Вх. поща

Taras Mokliak <taras.mokliak@gmail.com>

сб, 4.11, 10:06



Dear Portos777,

My name is Taras Mokliak, I am a Ukrainian journalist for the Guildhall news agency.

I am making an investigation of Bulgarian paramilitary organizations that are connected to Russia and involved in a war against Ukraine.


It is very interesting and useful for my understanding Russian proxies in Bulgaria.

If you wouldn't mind, could we have a phone call for a brief conversation? I kindly ask you to help me to understand the situation in Bulgaria.

With my kindest regards,

Taras Mokliak
+380953039517
 

Светослав Ангелов <portos777@gmail.com>

 
 


до Taras
Моя жена из Украине, я ее взел от Украина пол года до войне.

Мой телефонной номер +359996707693 будет активной потом завтра, у меня с апарат проблемой.

Смотрите, я Россия люблю, люблю людей. язик, култура. музика, литература, дух.

Но Путина и его режим я неодобряю от самого начало его явление в политике.

Неодобрил война против Украине сейчас.

Но мне и Зеленский также никак ненравится, неодобряи никак и действия групп "Бандера", "Азов", "Правой сектор".

Вообще у меня мнение особеное. В етот конфликт я не считаю руские невинной, но и не думаю что они только виновние.

Обади се бе, че да чуеш Края на Писмото. Да чуеш какво мисля за плешивия ви с налудничавия поглед Степан Бандера, за гьола ви Азов, наречен море, за "Правий сектор" и за убийствата на Българи в Одеса.

4 коментара:

  1. В нощта на 14 юни 2023 г. в Одеска област е обявена въздушна тревога. Противникът атакува Одеса с ракети "Калибър", има жертви. Русия също изстреля безпилотни самолети-камикадзе и ракети Х-22 над други региони на Украйна. Според НВ 3-ма души са загинали, а 7 са ранени в резултат на ракетен удар в склада на търговската верига "Таврия Б" в Одеса

    ОтговорИзтриване
  2. Аз смятам ударите по мирното население от престъпния режим на Путин за недопустими. Аз не вярвам, че Путин воюва за правата и живота на рускоизясняващите се в Украйна - в ДОНБАС Путин и престъпната му олигархия искат въглища, затова и подкладоха с пари и оръжие сепаратистите, наричащи се опълчение, но от лични разговори с тях по видео-месинджъра аз съм с впечатление, че са наркомани и обикновен криминалитет., В Азовстал иска стомана, иска пристанища по моретата на Украйна. За бомбандировката над търговската верига в Одеса знам от пряк свидетел.

    Аз осъждам използването на чеченци и пандизчии, както и на частни неофашистки армии във войната. Аз смятам и българските паравоенни "проруски агитки" БНО "Шипка и Воинския съюз "Васил Левски", за които той ме пита , за също престъпни по същество. Познавам лично и някои техни белоруски обучители, чувал съм лично думите им в тяхно насърчение, че ако нещо в България се "случи", щели да са "острието на Кремъл". Аз осъждам всичко това и го осъждам не от сега!

    Но аз осъждам и Зеленский с не много по-различните му "азовци", "бандеровци" и прочие.

    Тази война беше искана и подклаждана от елитите и на двете страни, както и от западни фактори.

    ОтговорИзтриване
  3. Аз оъждам антируската истерия. Осъждам забраната да се пее "Катюша" и "День Победъй", защото това не са песни за Путин, Пригожин, Кадиров, а за 20 000 000 души, дали живота си за Свободата на Европа, а 9 май е официален "Ден на Европа". Аз осъждам използването на православието в конфликта около руската църква в София и го намирам за евтин пиар на психо-десни русофоби.

    Аз съм краен (даже безкраен) русофил. Аз ще запея "Катюшата" с цяло гърло не просто пред варненския кмет, както и сторих, ще я запея и пред Байдън, и пред самия дявол, ако трябва.

    Но аз осъждам и представянето на Путин като месия и последен воин срещу злото. Осъждам и подкрепата му от "цигарения патриарх" Кирил, репресиите им срещу несъгласното духовенство в Русия. Не, не може "спасител на човечеството" да бъде един по същество антихуманен, тоталитарен, диктаторски режим.

    Но осъждам и Зеленский с държавния му наркотрафик, с колиетата за милиони по шията на жена му, с милиардите в сметките му, добити от продадено на трети страни подарено оръжие. което е всъщност препродадено, защото сетне Украйна с десетилетия ще го изплаща на Запада, а и вече почна - САЩ сложиха ръка на житото й. Осъждам и ЕС с НАТО, защото с години поддържаха един нацистки режим в Киев, докато сега лицемерно наричат Путин фашист. Да, Пригожин, Дугин, Кадиров са фашисти, но от това не следва, че Зеленский с бандеровците не са нацисти!

    Аз съм убеден и последователен анархист - харесвам Ботев, Прудон, Чернишевски. Не мога да бъда нито путинист, нито евро-атлантист. Какво неясно има? Ще умра за правото на всеки да казва своето, колкото и да съм несъгласен с него, но ще вдигна ръка и върху всеки, който силом се мъчи да налага своето другиму.

    ОтговорИзтриване
  4. Ох, че ме ядоса тоя! Добре, хайде пак: Поздравявам цялата либерастка прозападна журналистическа хохлявина, поздравявам юдео-хазарската законна курва на Зеленский с милионите по шията, поздравявам и самия Зеленский, превърнал Стара Велика България в международен нарко-хъб, с милиардите от западняшкото оръжие, продадено на френски метежници, на ислямски терористи, на грузинци, докато изпраща децата на Украйна с голи пушки "кремъклийки" срещу руснаците с

    https://www.youtube.com/watch?v=qijZwhmhNvo

    ОтговорИзтриване