"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

26 декември 2023

Търся Тристамина, Въставаме!!!!

"

"Обкръжиха ме мен, обкръжиха.... Но напразно ме дебнат сега!" (Висоцки, "Хайка за вълци")

Аз няма да живея още много. Защо сам си знам, то не е ваша работа. И сега съм ужасно сериозен . Всеки, който ме обича, да дойде да умре с мен, а ако не иска, да си живее коленичил, "...тежко му нима да кажа".

Снощи-вечер събрах почти трима души за Въстание. Но рано-сунтринта не отидох на уреченото място и така "разпуснах" несъстоялата се чета. Като отрезнях, прецених, че единият е страхлив, другият е неконтролируем, а третият е педер... Добре де, не е педераст, ами просто постоянно е по-пиян и от мене... Та на сутринта се усетих - първите двама рекоха "Идваме!", а третият - "Аз ще дойда още сега, с шише водка и с кисели краставички, за да се донапием!". Е да, ама аз вече водка пия съвсем рядко, а на работа като съм никога и ако бях приел най-готовия, заранта нямаше да се събудим и като ни завари началника, освен, че нямаше да има Въстание, щях да остана и без работа. После се сетих, че на другите двама не може да се разчита също - единият щеше да избяга още под заплахата на първия евентуален шамар, а другият, докато мен бият, щеше да ме снима с телефона се, за да ме "прослави" сетне във... Facebook.

 

Просто разбрах, че с такива работата няма как да стане и... отложих датата


тел. 0886707693


Съберете се поне 300 и веднага Въставаме. Сериозен съм, а вие побързайте. Аз наистина нямам още много време!

 

 

1 коментар:

  1. Ти не умреш-не допущу ничего подобного! И в ад пойду и витащу, если нужно.

    ОтговорИзтриване