"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

04 декември 2023

Ще организирам Кукери (българският Halloween) в Община Варна

"Слушаш ги какви ги приказват и ти иде да се засрамиш, задето си Човек" (Самюел Клемънс / Марк Твен, из "Приключенията на Хъклълбери Фин)
Тия дни синчето на гагаузларина Рубин и настоящ кмет на Варна Благомир Рубинов Коцев извикал в кабинета си полицаи и адвокати да проверят има ли там "бръмбари".

Но не това е най-смешното. По-смешното е, че извикал и поп, за да му направи водосвет. По мои източници, неподобаващо да бъдат цитирани, попът е бил отец Михаил (Милен) Манев... Бивш мой... кум. Сериозно!!!

В междуметие ще споделя, че съм ебал една Рубина и една Милена. Едната гагаузка, а другата софиянка. Но това, подчертаваме дебело, не е смешно. Рубина се влюби в мен, а аз в нея не, докато в Милена се влюбих аз, а тя в мене не особено. Нормално! Аз бях на 30, когато Рубина беше на 50, а Милена беше на 32, когато аз бях на 38. К'во се чудите?! Това не е смешно, а е драматично. Рубин и Милен не съм ги ебал! Ебал съм само един Виктор, един Хасан и един... забравих му името. В пияно състояние! Гошко полу-руснак и половин чеченец от кв. "Левски" не се брои. Той е художествена измислица и освен това човекът сега е в затвора, ако щете вярвайте! За мое оправдание ще кажа, че Хасан ми се представи (и изглеждаше) като Ася. Но в интерес на истината ще споделя и че Виктор си се представи за Виктор и изглеждаше като Виктор, ама до самия свършек си остана с широки тъмни очила на лицето.

Но и това, че мой бивш кум (трети по ред) е освещавал кабинета на Коцев не е най-смешното. По моя информация с него е присъствал черкуващ се мирянин екзорсцист. Докато първият е пръскал с мокра китка за здраве и берекет "мълчана вода", вторият е прогонвал "зли духове", баейки. Според други мои източници като В. Т. Д вторият е бил Борислав Аврамов - митрополитски лакей, крипто-педераст и танцьор на народни танци. В последното няма как да сме сигурни, защото подозираме, че на В. Т. Д. му беше просто смешно да си го представи, когато го попитах кой е бил мирянинът-екзорсцист според него. Но имам обещание от В. Т. Д,, че до два-три дни ще разберем със сигурност кой е бил и попът точно, и екзорсциста. Човекът В. Т. Д. е с връзки, колкото и да ви се струва това невероятно!!!
 
Жалко само, че го е нямало Ванката П. - творец, готвач и вдъхновител на Кухнята за бедни при понтийски храм "на" св. Никола, ръководен от отец-магьосника от Оз, който онзи ден се опита да ме прокълне и с тоя свят, и с онзи. Гаче ли вярвам сериозно и в двата?!... 
 
Ех, вярвам, вярвам, Христе мой, Славо наша Божия и Всечовешка!! Ни капка кръв не омаловажавам, пролята на Славния Връх Голгота, по-висок дори от Околчица! Но Ти сега не гледай и не слушай, когато с тези се ебавам!... Пуснали си бради и решили, че са Зевс Гръмодържец! Сиктер мори!!! 
 
А ако там беше бай Иван Пасторът, търговски представител на тъща си от столовата на завод "Делфин" в село Езерово, щеше и да нагости всички с подавки "во имени Господни", и да държи реч (проповед) в стил тия на "краля" и "херцога" от "Приключенията на Хъкълбери Фин"... Е, тогава щеше да е най-смешно!

А аз междувременно скоро ще организирам в Общината "Кукери", защото съм фолклорист. Денят и съучастниците ми се пазят в тайна, заради Милицията! Но условно ще го наречем кукув-ден в чест на Георги Сава Раковски... V-ти том от събраните му съчинения, най-забраненият.

1 коментар: