"Тамо далеко далеко, где цвета бели крин. / тамо су животе дали заjедно Отац и син!" (сръбска патриотична песен)
“В черква нямаше вече никого, само едно-две прасета; вратата й не се затваряше, а прасетата обичат да лежат лете на дървен под, защото е хладен. Може да сте забелязали, че повечето хора ходят на черква само когато трябва, ама с прасетата не е така” (Марк Твен, из „Приключенията на Хъкълбери Фин”)
На конференция на теологичната катедра на Историко-философския Факултет при Пловдивския Университет по повод техен конфликт с митр. Николай, заради опита му да ги превърне в „подведомствено” училище към митрополията си преди повече от десет години, аз присъствах и зададох на тогавашния ректор въпроса защо митрополитът толкова често обича да говори против юдеите.
Според него това започнало, защото веднъж, преди много години, на израелската граница Николай бил претърсен от митничарите основно, съблечен почти до голо. Аз, разбира се, пак бях леко пиян, макар небрежно елегантен и гладко избръснат, та ми се стори особено остроумно да попитам и:
- А бъркали ли са му в кльощавия злобен гъз?
И разговорът умря, а впоследствие никой не ме покани от присъстващите и на кафе в заведние, камоли на станимашки сърмички у дома си... А имаше там сгодни пу*чици, мамка му!
Добре поне, че не ме и набиха. Щото вчера-вечер ме биха, в автобуса. В 12-та ме биха. Стигаме до спирка "8-ми Декември", а там, ако не знаете, в стария "Бонкърс" от ЛГБТ са си направили клуб. Една баба поглежда през автобусния прозорец и без да знае какви са тия, пита гласно,, виждайки ги, че пак са се събрали:
- Защо са се събрали там, да не би да дават нещо даром?
- Дават, - викам - на жените дават втора путка, а на мъжете им присаждат допълнителни пишки в... гъза наобратно. Тичай да се вредиш!
И като стана прав един дядо. С бастун. И като ми плесна един шамар... Изтрезнях.
* * *
Факт е, че при интронизацията му в Пловдив на Николай са поканени всички вероизповедания. Отиват почти всички, включително римо-католически представители. Според о Бозе п. Отец Димитър Амбарев обаче равините отказват... Вероятно защото са му виждали... гъза! Ох, айде пак! Стига, спирам!
* * *
Да припомним, че при посещението на по-предишния римски папа, докато митр. Николай все още беше Знеполски епископ в София, той попречи на католиците да влязат въобще в храм „Света Неделя” – митрополитската катедрала. Сетне с арогантно самодоволство коментира, че папата бил твърде немощен, та не можал да „проникне” в олтара... Ех, алюзията, извинете, пак е към задници, както би изкоментирал пък тоя случай и г-н Карл Густав Юнг или даже, не дай си, Боже, г-н Зигмунд Фройд.
Виц! Какво е психоанализата „по Фройд”? Това е, когато плащаш на евреин да те кара да говориш мръсотии за майка си. А „теологията” на Николай какво е? Когато плащаш на владиката да боготвори от амвона задника си.
Ние бързаме да кажем, че Николай не е маша на израилтяните, нито на юдеите, а ние срещу тях ни като народ, ни като религия, каквато тя е в момента нищо против нямаме, макар да таим „сто наум” относно ционистката й версия, която смятаме за по същество фашистка. Но всеки народ почти и всяка религия имат свой прочит от фашистки тип все пак. Просто ционисткият фашизъм е много по-стар от всички други и с много повече опит в злото.
Николай е другар, ортак и маша на масоните. Малко след като прогони от храма в София папистите, Николай пусна вътре масонските приятели на Илия Павлов да извършат своя масонски ритуал над тялото му насред храма преди опелото и погребението му. Николай е близък приятел с масона от ложата „Слънце Ориент” в Пловдив Георги Гергов, който срещу няколко атрактивни подаръка – златен часовник, лимузини и пр. получи, според мои източници, контрол на всички митрополийски имоти в Пловдив. Николай дружи близко и с топ-масона Петър Манджуков, когото „произведе” в църковен „благородник” – архонт.
Бързаме още да подчертаем, че и против масонството принципно също не сме, макар да смятаме, че при смесването му с християнството и църковността се получава една много нечиста сплав, религиозна еклектика. Но иначе масонството, с всичките ни критики и резерви към него като псевдо-религиозна идеология, има своите добри практики, идеи и инициативи... Някои масони обаче, особено българските, стават такива, след като са разбогатели обикновено по нечестен начин, за да „сменят” произхода си – от свинари да станат „царе”, като Гергов или архонти, като Манджуков и се омешват в Църквата не за друго, ами за да се докопат до ресурса и имотите й, действайки като ОПГ заедно с такива клирици като Николай. Затова, че такива са им дългосрочните цели и намерения свидетелства случая с бившия финансист на светия синод Митко Секулов. По инициатива на дядо Кирил преди години Секулов получава от синода задачата да регистрира в списък и номенклатура всички синодни имоти в страната. Николай, пак чрез синода, обаче успява да спре процеса, да постигне уволнението на Секулов от длъжността, а немного по-късно се случва и убийството на дядо Кирил.
Две плюс две е четири, а шест по шест е равно на „Мерцедес”. Но вие, нали сте много „умни”, ако искате продължавайте да смятате и преценявате според формулата 3.14 x 6 без 10! Но не забравяйте – имотите на БПЦ в цяла България по груби сметки възлизат на стойност около 4 милиарда в... евро, каза го, не помните ли, Негово Преосвещенство Проватски Епископ Игнатий по Nova tv.!?
Следва:
Ролята на Николай Севастиянов в новобългарския разкол
...Ах, на "обран мек спусък" те чаках аз с години, толкоз дълго Пут*ка не съм чакал!... Поздравява те Траката!!!!
За пръв път чух тази песен преди 30 години в Белградската гара изпята непринудено акапелно от едно момче и цялата гара онемя. Слушайки е сега отново изтръпнах.Изключително завладяваща.
ОтговорИзтриване