"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

10 ноември 2023

Събирам пари за преглед при психиатър!

"Имам Дракон и зная как да го използвам! Аз съм Магаре "на ръба"! (Еди Мърфи из "Шрек")



"Господин Президент, аз Ви пиша писмо, / за писмото дано отделите момент!" (Борис Вийан)

- Странен ви е народът, Разкош мой, много странен...

- Защо да е странен?

- Милион и триста хиляди са избити вече, а вашите майки и бащи продължават да изпращат синовете си да умират...

- А при вас какво би станало в такава ситуация?

- При нас, ако Президентът ни въведе в подобна самоубийствена авантюра, след десетия убит Българин, нашите биха го спипали, уловили за врата, жив одрали и запалили вместо курбан на гроба на убитото дете, докато още диша...

"Днес призовка дойде с "новина", с "новина" / да вървя на война,/ да убивам, но Не / Аз не съм се родил, за да правя войни,/ за да върша злини аз не съм се родил!" (пак Вийан)

 - Вие не цените Живота!

"И съм твърдо решил - / няма фронт, няма тил, / дезертирам от Вас!" (и пак Борис Вийан)

- Това не е казачество, това е безумие!

- А това, че се опита да нападнеш руското консулство във Варна онзи ден, не беше ли безумие и казачество?

- Не! Това беше нещо съвсем друго! То беше Христа ради, беше против Смъртта и дявола. На мой счет!!!

"Ако искате кръв, дайте Вашата хем / пак ще бъдете Пръв!" (Борис Вийан)
- Казак си ти!

- Естествено че съм Казак, аз познавам Белогородския Атаман, ти с кого си мислиш, че приказваш? Батько лично ми е казвал: "Стига пи водка, Светик, всички вече ни надпи и взехме да се притесняваме, че накрая ще се натровиш!" И казак съм, и трак, и мускетар, и каубой, и Винету... И май трябва да ида на преглед при психиатър. Спешно!!!

 

* * *

 

Обаче пък котката Самуила и малкият негодник Снежко се сдобриха. Дълбоко съм убеден, че е моя заслугата. Научих Ревнивата Кралица да яде шамари, а Пикльото да хвърчи.

- Ако научиш и кравите да летят, ще полудее целият свят!

- Не ще успея, Слънчице, много са тежки...

- Един мъдър човек е казал, че Раят на Земята ще настъпи, когато кравите се научат да летят.

- Значи няма да настъпи.

Няма коментари:

Публикуване на коментар